تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1391 - 1:01
کد خبر : 953
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اراک یا تهران میزبان احتمالی مسابقات گهر دورود بسته هستند

اراک یا تهران میزبان احتمالی مسابقات گهر دورود

اراک یا تهران میزبان احتمالی مسابقات گهر دورود

بهاروند: اراک یا تهران میزبان احتمالی مسابقات گهر دورود رییس هیات فوتبال استان لرستان از احتمال برگزاری بازی‌های تیم گهر دورود در ورزشگاه شهر اراک یا شهید دستگردی تهران خبر داد. حیدر بهاروندگفت: از آنجا که باید تا پیش از بازرسی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات باشگاه‌های لیگ برتری ایران، استادیوم‌های شرایط استاندارد داشته

بهاروند:

اراک یا تهران میزبان احتمالی مسابقات گهر دورود

رییس هیات فوتبال استان لرستان از احتمال برگزاری بازی‌های تیم گهر دورود در ورزشگاه شهر اراک یا شهید دستگردی تهران خبر داد.

حیدر بهاروندگفت: از آنجا که باید تا پیش از بازرسی نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا از امکانات باشگاه‌های لیگ برتری ایران، استادیوم‌های شرایط استاندارد داشته باشند، پیش‌بینی شده که ورزشگاه دورود یا خرم‌آباد تا آن زمان آماده نشوند.

وی افزود: قرار بود یکی از این دو ورزشگاه به عنوان استادیوم تیم گهردورود به AFC معرفی شود که با روند آماده‌سازی که این استادیوم‌ها دارند، به احتمال فراوان تا زمان ورود بازرسان AFC در نیمه دوم مرداد، آماده نشوند بنابراین باید استادیوم دیگری به کنفدراسیون آسیا معرفی شود. بنابر آخرین پیگیری‌های انجام شده توسط باشگاه به احتمال فراوان ورزشگاه شهر اراک یا ورزشگاه دستگردی تهران معرفی می‌شود.

عضو هیات رییسه فدراسیون گفت: البته احتمال معرفی ورزشگاه اراک تا زمان آماده شدن استادیوم خرم‌آباد یا دورود، بیشتر خواهد بود چون فاصله زمانی اراک تا این دو شهر تقریبا ۱/۵ تا ۲ ساعت است و مردم لرستان می‌توانند برای تشویق تیم‌شان به آنجا بروند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.