تاریخ انتشار : چهارشنبه 31 خرداد 1391 - 1:29
کد خبر : 870

درودگر: از گذشته درس‌های خوبی گرفته‌ایم

درودگر: از گذشته درس‌های خوبی گرفته‌ایم

درودگر: از گذشته درس‌های خوبی گرفته‌ایم سرپرست جدید باشگاه ملوان، گفت: برای اداره هر چه بهتر باشگاه روی قول مسئولان استان گیلان حساب ویژه‌ای باز ‌کرده‌ایم. صادق درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت باشگاه ملوان، گفت: همه چیز خوب است و مردم و مسئولان استان گیلان از حرکت آقای هدایتی استقبال خوبی داشته‌اند و

درودگر: از گذشته درس‌های خوبی گرفته‌ایم

سرپرست جدید باشگاه ملوان، گفت: برای اداره هر چه بهتر باشگاه روی قول مسئولان استان گیلان حساب ویژه‌ای باز ‌کرده‌ایم.

صادق درودگر در گفت‌وگو با ایسنا، درباره وضعیت باشگاه ملوان، گفت: همه چیز خوب است و مردم و مسئولان استان گیلان از حرکت آقای هدایتی استقبال خوبی داشته‌اند و قول داده‌اند که با تمام توان به تیم کمک کنند. به هر حال یک نفر هر چقدر هم که توانایی مالی داشته باشد نمی‌تواند تمام هزینه‌های تیم داری در لیگ برتر را پرداخت کند.

وی ادامه داد: ما روی قول‌هایی که مسئولان استان گیلان داده‌اند حساب ویژه‌ای باز ‌کرده‌ایم و مطمئن هستیم که آن‌ها ما را در اداره هر چه بهتر باشگاه کمک می‌کنند تا ملوان به روزهای خوب گذشته و افتخارات پیشین باز گردد.

درودگر درباره انتخاب خودش به عنوان سرپرست جدید باشگاه ملوان هم گفت: برای توسعه فوتبال در منطقه، برنامه کلانی دارم و قصد دارم با یاری حسین هدایتی آکادمی فوتبال ملوان را راه‌ندازی کنم. ما قصد داریم با شناسایی و پرورش استعدادهای منطقه از این طریق درآمدزایی کنیم.

سرپرست جدید باشگاه ملوان در پایان از توافق حتمی با دو بازیکن خارجی خبر داد و گفت: یک برزیلی و یک بازیکن خارجی دیگر مورد پسند سرمربی تیم قرار گرفته‌اند که برای جذبشان اقدام می‌‌کنیم.

همچنین قرار است چند بازیکن لیگ برتری دیگر نیز به تیم ما اضافه شوند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.