تاریخ انتشار : جمعه 26 خرداد 1391 - 14:41
کد خبر : 742

فرصت یک ماهه فدراسیون فوتبال به گیلانی ها

فرصت یک ماهه فدراسیون فوتبال به گیلانی ها

فرصت یک ماهه فدراسیون فوتبال به گیلانی ها مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: ناظر ویژه سازمان لیگ برتر فوتبال از ورزشگاه‌های شهرستان های رشت و بندرانزلی بازدید کرد و در هر سه استادیوم نواقصی را برای برطرف شدن به مسئولان ارجاع داد. مجتبی پوربخش ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با نزدیک

فرصت یک ماهه فدراسیون فوتبال به گیلانی ها

مدیر روابط عمومی هیات فوتبال استان گیلان گفت: ناظر ویژه سازمان لیگ برتر فوتبال از ورزشگاه‌های شهرستان های رشت و بندرانزلی بازدید کرد و در هر سه استادیوم نواقصی را برای برطرف شدن به مسئولان ارجاع داد.

مجتبی پوربخش ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: با نزدیک شدن به تاریخ بازدید ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا، ناظر فدراسیون فوتبال ایران از ورزشگاه‌های محل بازی تیمهای ملوان بندرانزلی و داماش گیلان بازدید کرد. وی گفت: در این بازدید ورزشگاه های سردارجنگل و عضدی رشت و همچنین ورزشگاه تختی بندرانزلی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این بازدید ورزشگاه‌های سردارجنگل و شهید عضدی رشت ایراداتی داشتند که قرار است پیمانکار تا ماه آینده آنها را برطرف کند. پوربخش بیان داشت: همچنین ناظر فدراسیون فوتبال برای آخرین بار در خصوص رفع مشکلات استاندارد کردن ورزشگاه تختی بندرانزلی تذکر داد که اگر این مشکلات رفع نشود احتمال حذف سهمیه ایران از جام باشگاه‌های آسیا وجود خواهد داشت. مدیر روابط عمومی هیات فوتبال گیلان اضافه کرد: ناظران کنفدراسیون فوتبال آسیا ماه آینده پیش ازآغاز رقابت های لیگ برتر کشور وارد ایران خواهند شد تا از استاندارد ورزشگاه‌های تیم های لیگ برتری مطمئن شوند که در این راستا بازدیدی از استادیوم های گیلان نیز خواهند داشت. وی خاطرنشان کرد: با زحمات اداره کل ورزش و جوانان اعتبار لازم برای رفع نواقص ورزشگاه‌های سردارجنگل و عضدی تخصیص داده شده است و پیمانکار در حال فعالیت است ولی متاسفانه ورزشگاه تختی انزلی هیچ گونه اعتباری برای رفع نواقص ندارد و علی رغم تلاش‌هایی که اداره ورزش و جوانان در دو سال اخیر داشته و مشکلات زیادی را حل کرده اما همچنان این ورزشگاه نیازمند اعتبار برای رفع نواقص است که امیدواریم یا از طرف اداره ورزش و جوانان یا توسط مالک جدید باشگاه ملوان تامین گردد تا این تیم خوب و ریشه دار استان بتواند در یک ورزشگاه استاندارد بازی‌های خود را برگزار کند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.