تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 11:02
کد خبر : 732
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پاسخ پژمان نوری به پیشنهاد پرسپولیس بسته هستند

پاسخ پژمان نوری به پیشنهاد پرسپولیس

پاسخ پژمان نوری به پیشنهاد پرسپولیس

پاسخ پژمان نوری به پیشنهاد پرسپولیس نوری : هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید با دنیزلی کار کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ولی باید ابتدا تکلیفم با ملوان مشخص شود . محمد رویانیان در حال بستن تیمی قدرتمند برای لیگ دوازدهم است. پرسپولیس بازیکنان مطرحی جذب کرده و حالا می کوشد دو، سه

پاسخ پژمان نوری به پیشنهاد پرسپولیس

نوری : هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید با دنیزلی کار کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ولی باید ابتدا تکلیفم با ملوان مشخص شود .

محمد رویانیان در حال بستن تیمی قدرتمند برای لیگ دوازدهم است. پرسپولیس بازیکنان مطرحی جذب کرده و حالا می کوشد دو، سه ستاره دیگر فوتبال ایران را جذب کند. پژمان نوری یکی از این بازیکنان است که مورد توجه پرسپولیسی‌ها قرار گرفته است.

به گزارش گل، نوری که این روزها از مصاحبه فراری است درباره ابهام‌هایی که اطرافش وجود دارد می‌گوید: «هنوز درباره تیم فصل آینده‌ام تصمیمی نگرفته‌ام. تمام تمرکزم روی بازی با قطر است اما مذاکره‌ای جدی با مسئولان پرسپولیس انجام نداده‌ام. می‌خواهم اول تکلیفم با باشگاه ملوان روشن شود و بعد درباره پیشنهادهایم تصمیم بگیرم. قرار است ظرف امروز و فردا تکلیف خرید ملوان توسط هدایتی مشخص شود. بعد از مشخص شدن تکلیف مالکیت ملوان تصمیم نهایی‌ام را می‌گیرم.»

نوری درباره بازی دوباره زیر نظر دینزلی در پرسپولیس می‌گوید: «من سال‌ها شاگرد دنیزلی بودم و با پیراهن پرسپولیس بازی کردم. هیچ بازیکنی بدش نمی‌آید با دنیزلی کار کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. ولی باید ابتدا تکلیفم با ملوان مشخص شود. اولویتم بازی در ملوان است اما به شرطی که تیم قدرتمندی بسته شود و تیم برای کسب سهمیه آسیایی تلاش کند. به همین خاطر منتظر پایان بازی ایران- قطر هستم تا تیم آینده‌ام را انتخاب کنم.»

پژمان نوری روبه‌روی ازبکستان در پست دفاع چپ به میدان رفت و بازی زیبایی ارائه داد. نوری درباره بازی مقابل قطر می‌گوید: «بازی سختی پیش رو داریم. اصلا نباید به شکست سنگین قطر مقابل کره جنوبی فکر کنیم. آنها به تهران می‌آیند تا از ما امتیاز بگیرند ولی باید باهوش باشیم و اسیر جنگ روانی عرب‌ها نشویم. اگر قطر را ببریم می‌توانیم مقدار زیادی از راه صعود را طی کنیم. امیدوارم با حمایت تماشاگران خودی بتوانیم قطر را ببریم و شش امتیازی شویم.»

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.