تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 خرداد 1391 - 18:19
کد خبر : 719

داماش و ملوان بلاتکلیف ، هدایتی از هر دو بلاتکلیف تر !

داماش و ملوان بلاتکلیف ، هدایتی از هر دو بلاتکلیف تر !

داماش گیلان و ملوان بندرانزلی باشگاه هایی بلاتکلیف هستند اما بلاتکلیف تر از این دو ، حسین هدایتی است . این روزها هیچ کس به اندازه ی حسین هدایتی ، مالک کارخانه ی استیل آذین که قرار است یکی از دو باشگاه ملوان و داماش را خریداری کند ، دچار سرگیجه نشده است . شاید

داماش گیلان و ملوان بندرانزلی باشگاه هایی بلاتکلیف هستند اما بلاتکلیف تر از این دو ، حسین هدایتی است .

این روزها هیچ کس به اندازه ی حسین هدایتی ، مالک کارخانه ی استیل آذین که قرار است یکی از دو باشگاه ملوان و داماش را خریداری کند ، دچار سرگیجه نشده است .

شاید فقط کریم انصاری فرد که بر سر ۳ راهی سپاهان ، استقلال و پرسپولیس قرار گرفته ، بتواند در این زمینه با هدایتی رقابت کند .

حسین هدایتی از یک سو نماینده اش را به انزلی می فرستد تا برای توافق با نیروی دریایی و خرید سهام با پیشکسوتان ملوان توافق کند و از سوی دیگر ، خودش با امیر عابدینی بحث خرید داماش را مطرح می کند .

هیچ کس نمی داند حسین هدایتی بالاخره ملوان را می خرد یا با داماش تمام می کند . شاید حتی خود هدایتی هم نداند . که سرانجام در انزلی می ماند یا باید به رشت برود .

اما آنچه مسلم است این که ، هدایتی بالاخره یکی از دو تیم را می خرد و هر کدام را بخرد ، سر آن یکی بی کلاه می ماند ! یعنی واقعا مشخص نیست تیمی که هدایتی آن را می خرد خوشبخت می شود و یا تیمی که بدون هدایتی به کارش ادامه می دهد ، مسیر خوشبختی را طی می کند .

قضاوت در این باره ساده است اما طبیعتا گفتنی نیست . چرا که آنچه اهمیتی دوچندان دارد ، بلاتکلیف بودن هر دو تیم گیلانی است .

داماش با حضور امید هرندی تنها یک گزینه انتخاب کرده و در آینده معلوم نیست او مربی چند روز و چند هفته یی است . ملوان هم هنوز نمی داند باید فرهاد پورغلامی را نگه دارد یا به سراغ احمدزاده برود ؟

راستی پژمان نوری ، مازیار زارع و جواد شیرزاد تا کی و چه زمانی برای ملوانی شدن صبر کنند ؟

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.