تاریخ انتشار : دوشنبه 15 خرداد 1391 - 0:23
کد خبر : 586
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صالح‌نیا : انتظار دارم نماینده ی شهر ورود کند بسته هستند

صالح‌نیا : انتظار دارم نماینده ی شهر ورود کند

صالح‌نیا : انتظار دارم نماینده ی شهر ورود کند

بهمن صالح‌نیا که در حال حاضر سرپرست موقت ملوان است نسبت به شرایط موجود تیمش احساس نگرانی می‌کند . او که از جنس فوتبال است وقتی در مورد فوتبال و به خصوص ملوان صحبت می‌کند ، حرف‌هایش شنیدنی و قابل تأمل است. او می‌گوید : «متأسفانه داریم زمان را از دست می‌دهیم ، از طرفی

بهمن صالح‌نیا که در حال حاضر سرپرست موقت ملوان است نسبت به شرایط موجود تیمش احساس نگرانی می‌کند . او که از جنس فوتبال است وقتی در مورد فوتبال و به خصوص ملوان صحبت می‌کند ، حرف‌هایش شنیدنی و قابل تأمل است. او می‌گوید : «متأسفانه داریم زمان را از دست می‌دهیم ، از طرفی بازیکنان و کادر فنی هم بلاتکلیف هستند و از همه مهم‌تر باید گزینه‌هایی را که AFC از ما خواسته در زمان مقرر انجام دهیم البته جلساتی داشتیم که هرچه سریع‌تر تکلیف مشخص می‌شود . »

صالح‌نیا از مسوولان استان هم انتظار مساعدت و توجه بیشتر را دارد . سرپرست موقت باشگاه می‌گوید : « خوشبختانه فرماندار ما در این زمینه بسیار پرتلاش هستند . استاندار محترم هم تأکید داشته که وضعیت ملوان سر و سامان بگیرد . در این شرایط من از نماینده ی محترم شهرمان هم انتظار ورود دارم . »

صالح‌نیا بسیار امیدوار است که ظرف چند روز آینده اتفاقات خوبی در ملوان بیفتد : « هواداران ملوان نگرانند و مدام از ما سوال می‌کنند و حق هم دارند چون تبعات منفی از دست دادن زمان را در مسابقات لیگ متوجه خواهیم شد . به هر حال امیدواریم تا پایان هفته مشکلات ملوان حل شود . »

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.