تاریخ انتشار : یکشنبه 14 خرداد 1391 - 22:29
کد خبر : 563
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم بسته هستند

یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم

یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم

یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم پورغلامی: تیم ملی نصفه و نیمه در اختیار کی‌روش است اما نمی‌توان ایراد گرفت سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم ملی به طور نصفه و نیمه در اختیار کی‌روش است اما از باشگاه‌ها استقلال، سپاهان، پرسپولیس ایراد گرفت. فرهاد پورغلامی در گفت  و گو در مورد وضعیت بازیکنان

یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم
پورغلامی: تیم ملی نصفه و نیمه در اختیار کی‌روش است اما نمی‌توان ایراد گرفت

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم ملی به طور نصفه و نیمه در اختیار کی‌روش است اما از باشگاه‌ها استقلال، سپاهان، پرسپولیس ایراد گرفت.

فرهاد پورغلامی در گفت  و گو در مورد وضعیت بازیکنان ملوان اظهار داشت: امروز صبح با رئیس تربیت بدنی نیروی دریایی نشستی دوستانه داشتم و در مورد مطالبات بازیکنان با ایشان صحبت کردم و مسئولان نیروی دریایی در تلاش هستند که مطالبات بازیکنان پرداخت شود. من با اینکه قراردادم با باشگاه تمام شده اما نسبت به بازیکنان تعهد اخلاقی دارم که پیگیر مطالبا‌ت‌شان باشم.

وی در مورد اینکه فصل گذشته نیز سرمربی ملوان خواهد بود یا نه گفت: با توجه به پایان قراردادم هم باشگاه و هم من حق داریم که در مورد آینده  کاری تصمیم ‌گیری کنیم اما آنطور که گفته‌اند من هم یکی از گزینه‌های سرمربیگری ملوان هستم. با این حال شرایط باید تغییر کند زیرا فصل گذشته من و بازیکنان خیلی عذاب کشیدیم. اکنون نیز هر روز که بگذرد برای ملوان دیر می‌شود. شرایط باشگاه باید تغییر کند. مسئولان باشگاه هم گفته‌اند با یکی دو نهاد مذاکراتی برای حمایت مالی داشته‌اند که به نتایج خوبی رسیده‌اند اما باید جلسه نهایی را برگزار کنند.

پورغلامی در مورد جلسه‌ای که روز گذشته با کی‌روش داشت گفت: در این جلسه با کی‌‌روش در مورد مسایل فوتبال تبادل نظر کردیم.

وی در مورد ناراحتی کی‌روش از وضعیت تیم ملی، اظهار داشت: تیم ملی به طور نصفه و نیمه در اختیار کی‌روش است و این مسئله کار او را سخت کرده است. از سویی دیگر هم نمی‌توان از سه باشگاهی که در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند ایراد گرفت. مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا باید برنامه‌ریزی بهتری داشته باشند. کی‌روش هم می‌گوید من ۷ ماه پیش برنامه ریزی کرده بودم. به هر حال برنامه ریزی AFC  باید بهتر از این باشد و مسئولان هم باید حمایت بهتری از تیم ملی داشته باشند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.