تاریخ انتشار : یکشنبه 15 آبان 1390 - 0:50
کد خبر : 419
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای چرا تقصیرات را می اندازید گردن پول صالح نیا؟ بسته هستند

چرا تقصیرات را می اندازید گردن پول صالح نیا؟

چرا تقصیرات را می اندازید گردن پول صالح نیا؟

چرا تقصیرات را می اندازید گردن پول صالح نیا؟ نصرت ایراندوست که بهترین رتبه سال های اخیر ملوان را به دست آورده و ملوان را به رتبه هفتم لیگ رسانده است در مصاحبه یی بشدت به پورغلامی، سرمربی فعلی ملوان تاخته: «متاسفانه عده یی که لابی قوی دارند سر کار هستند. در این ۱۲ هفته

چرا تقصیرات را می اندازید گردن پول صالح نیا؟

نصرت ایراندوست که بهترین رتبه سال های اخیر ملوان را به دست آورده و ملوان را به رتبه هفتم لیگ رسانده است در مصاحبه یی بشدت به پورغلامی، سرمربی فعلی ملوان تاخته: «متاسفانه عده یی که لابی قوی دارند سر کار هستند. در این ۱۲ هفته براحتی می توانید ببینید که اشتباهات مشابه فنی باعث باخت ملوان شده. از یک سوراخ چند بار گزیده شدیم مثلابرای حفظ نتیجه پورغلامی محسن مسلمان را از زمین بیرون آورد. درست مثل بازی با نفت آبادان. به نظر من این بزرگ ترین اشتباه پورغلامی بود. مسلمان یک رهبر درون زمین است اما او را بیرون کشیدند تا یک بازیکن دونده جایش را بگیرد. اگر بازیکن دونده می تواند جای یک بازیکن خوشفکر را بگیرد که باید برویم از دو و میدانی بازیکن بیاوریم. از قدیم می گویند فیل مرده و زنده اش یک قیمت دارد. آن هم بخاطر عاجش است. یک بازیکن طراح هم همینطور است. وجودش در زمین نیاز است.»

بنظر می رسد ایراندوست از اینکه می بیند کادر فنی ملوان عامل ناکامی ها را تنها مسائل مالی عنوان می کند بسیار ناراحت است: «درست است زمانه عوض شده اما زمان ما هم پولی در کار نبود ولی یک بار هم بعد از باخت اعتراض نکردم و شکست را گردن مشکلات مالی نینداختم».

او صحبت هایش را اینگونه ادامه داده است: «نمی دانم چرا تقصیرات را می اندازند گردن صالح نیا و پول. مگر صالح نیا برای ملوان تعویض می کند؟ مگر پول برای ملوان تعویض می کند؟ چطور وقتی ۲ بر صفر جلو هستید مشکلات مالی نیست اما وقتی می بازید پای این مشکلات و بهمن صالح نیا وسط کشیده می شود؟ ملوان اکثر بازی ها را در نیمه مربیان باخته. ما زبان را در شکم گذاشته ایم و حرفی نمی زنیم اما آقایان هم بس کنند دیگر. مردم به ما می گویند اگر ملوانی هستی درباره تیم حرف بزن. اگر حرف بزنم آقایان ناراحت می شوند و اگر حرف نزنم مردم را ناراحت می کنم.»

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.