تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مهر 1390 - 19:29
کد خبر : 381
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی:بردبرابراستقلال تاثیری درشکست نداشت بسته هستند

پورغلامی:بردبرابراستقلال تاثیری درشکست نداشت

پورغلامی:بردبرابراستقلال تاثیری درشکست نداشت

فرهاد پورغلامی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل شهرداری تبریز گفت: در حالی که شهرداری تبریز بازی را خوب آغاز کرد ما شروع خوبی نداشتیم.  موقعیت‌های آنها طوری نبود که به گل برسند و ما ناباورانه گل زودهنگامی خوردیم. بعد از این گل تمرکز خود را از دست دادیم و ضرر کردیم و نتوانستیم

فرهاد پورغلامی پس از شکست ۲ بر صفر مقابل شهرداری تبریز گفت: در حالی که شهرداری تبریز بازی را خوب آغاز کرد ما شروع خوبی نداشتیم.  موقعیت‌های آنها طوری نبود که به گل برسند و ما ناباورانه گل زودهنگامی خوردیم. بعد از این گل تمرکز خود را از دست دادیم و ضرر کردیم و نتوانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم.

وی افزود: نیمه دوم شهرداری تبریز بازی را خوب آغاز کرد اما در ادامه کنترل مسابقه را در اختیار داشتیم و می‌توانستیم با وجود اینکه ۱۰ نفره شدیم بازی را مساوی کنیم اما گل دوم که دیرهنگام هم بود شکست ما را رقم زد.

پورغلامی در پاسخ به این سؤال که فکر نمی‌کند بازیکنانش به دلیل پیروزی مقابل استقلال مغرور شده بودند، گفت:‌ فکر نمی‌کنم چنین باشد و پیروزی بر استقلال تأثیری در نتیجه بازی امروز نداشت. دو تیم بازی کندی را انجام دادند ولی شهرداری تبریز صاحب توپ بیشتری بود.

وی درباره اخراج محمد همرنگ تصریح کرد: در مورد کارت زرد اولی که او گرفت اعتراض دارم، اما در مورد کارت زرد دومش معتقدم بازیکن ما نباید به داور اعتراض می‌کرد.

پورغلامی در مورد جو ورزشگاه یادگار امام تبریز گفت:‌ جوّ ورزشگاه تبریز نسبت به گذشته بهتر شده است. من می‌دانم که تبریزی‌ها مردم باصفایی هستند، بعضی‌ها جوّ تماشاگران را به هم ریخته بودند اما امروز نسبت به قبل بهتر شده‌ بودند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.