تاریخ انتشار : سه شنبه 26 دی 1391 - 19:52
کد خبر : 3453

احمدزاده متوجه رای نشده است

احمدزاده متوجه رای نشده است

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن زاده درباره مصاحبه احمد زاده لی در برنامه تلویزیونی ۹۰، گفت:  نگرانی بزرگ من این است که مربیان بزرگی مانند احمدزاده که در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده اند و مشغول به مربیگری هستند، اطلاعی از متن قوانین انضباطی ندارند. وی وقتی متوجه رای شد به

به نقل از سایت رسمی فدراسیون، اسماعیل حسن زاده درباره مصاحبه احمد زاده لی در برنامه تلویزیونی ۹۰، گفت:

 نگرانی بزرگ من این است که مربیان بزرگی مانند احمدزاده که در سطح اول فوتبال کشور بازی کرده اند و مشغول به مربیگری هستند، اطلاعی از متن قوانین انضباطی ندارند. وی وقتی متوجه رای شد به تعبیر خودش رای را به حوادث بازی ملوان و پرسپولیس مربوط دانسته و این در حالی است که این رای و تنبیهات اساسا هیچ ارتباطی به حوادث آن بازی ندارد. چرا که حوادث آن بازی جداگانه در پرونده دیگری رسیدگی شده است. ضمن اینکه تنبیه احمدزاده نسبت به رفتار چند روز قبل از بازیشان بود که در خصوص داوری مسابقه پیشاپیش اظهار نظر کرده بود.
 اگر چه رفتار نادرست برنامه نود در تخریب کمیته انضباطی مبنی بر عدم وجود متن قانونی عذرخواهی فرد متخلف صورت گرفت، باید به این موضوع اشاره کنم که پیش از من این بند آئین نامه در قوانین کمیته انضباطی وجود داشته و متاسفانه وجود این بند را از زمان فعالیتم در کمیته انضباطی نسبت می دهند. لازم به ذکر است که آئین نامه قبلی انضباطی در فروردین ۹۰ و در مجمع شیراز تصویب شده بود و این درحالی است که من از نیمه دوم سال ۹۰ فعالیتم را شروع کردم که تاکنون اصلاحاتی صورت گرفته و برخی اصلاحات نیز به زودی انجام خواهد شد.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اجرای احکام آرا صادر شده تاکید کرد که صرفا صدور حکم بر عهده کمیته انضباطی است و اجرای آن به عوامل اجرایی لیگ مربوطه باز می گردد و اگر آرایی اجرا نشود، در آئین نامه انضباطی ضمانت اجرایی وجود دارد که قابل اجرا است و موضوع عذرخواهی در چند مورد از آرای ما بوده است که آخرین مورد آن مربوط به مربیان بازی ملوان و صنعت نفت آبادان است.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.