تاریخ انتشار : یکشنبه 3 مهر 1390 - 23:06
کد خبر : 317
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای حاشیه دیدار نفت تهران و ملوان ۱ بسته هستند

حاشیه دیدار نفت تهران و ملوان ۱

حاشیه دیدار نفت تهران و ملوان ۱

دیدار نفت تهران و ملوان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفته اند. کارلوس کی‌روش به همراه امید نمازی برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور دارند.*خبرنگارانی که برای پوشش بازی امروز به ورزشگاه دستگردی رفته اند با مشکلاتی روبه‌رو شده اند. این خبرنگاران پس از دو بار بازرسی بدنی مجوز

دیدار نفت تهران و ملوان از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفته اند. کارلوس کی‌روش به همراه امید نمازی برای تماشای این مسابقه در ورزشگاه حضور دارند.*خبرنگارانی که برای پوشش بازی امروز به ورزشگاه دستگردی رفته اند با مشکلاتی روبه‌رو شده اند. این خبرنگاران پس از دو بار بازرسی بدنی مجوز حضور در ورزشگاه را پیدا کردند. سپس در حالی که می خواستند وارد جایگاه خبرنگاران شوند متوجه شدند درهای جایگاه بسته شده و عده ای ناشناس در آن قرار گرفته اند. خبرنگاران هم مجبور شده اند در بین تماشاگران باشند و به پوشش این مسابقه بپردازند.

مسئله دیگری که خبرنگاران را با مشکل روبه‌رو کرده لیست اسامی بازیکنان است. طبق عادت همیشگی باشگاه نفت در ارائه لیست بازیکنان کار غیر حرفه ای در پیش گرفته و لیستی دست نویس را در اختیار خبرنگاران قرار داده که این لیست هم فقط یک عدد است درحالی که چندین خبرنگار برای پوشش این مسابقه رفته اند.

البته بعد از دقایقی که خبرنگاران مجبور شدند از روی سکوی تماشاگران بازی را نظاره کنند درهای جایگاه خبرنگاران باز شد اما خبرنگاران با صندلی های کثیف و خیس روبه‌رو شدند.

* حدود ۶۰ نفر از هواداران ملوان از انزلی برای تشویق تیم خود در ورزشگاه حضور دارند.

*وینگو بگویچ هم از جمله تماشاگران این بازی است.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.