تاریخ انتشار : دوشنبه 4 دی 1391 - 2:34
کد خبر : 3063

نگاهی به بازی با گهر و درخواستی از ما ملوانی ها

نگاهی به بازی با گهر و درخواستی از ما ملوانی ها

شاید ملوان همچنان در شوک شکست در برابر پرسپولیس در جام حذفی باشد و شاید هم آنطور که درودگر گفت آن باخت سیلی محکمی بوده تا ملوان را به خود آورده باشد. در هر صورت حریف ملوان تیم قدرتمندی نیست و گهر در رده هجدهم جدول قرار دارد و ضعیف‌ترین مهاجمان لیگ هم در این

شاید ملوان همچنان در شوک شکست در برابر پرسپولیس در جام حذفی باشد و شاید هم آنطور که درودگر گفت آن باخت سیلی محکمی بوده تا ملوان را به خود آورده باشد.

در هر صورت حریف ملوان تیم قدرتمندی نیست و گهر در رده هجدهم جدول قرار دارد و ضعیف‌ترین مهاجمان لیگ هم در این تیم هستند. بنابراین بعید است گهر بتواند در انزلی از پس ملوان بربیاید و اگر چنین اتفاقی رقم بخورد بدون شک نتیجه این مسابقه یک شگفتی محسوب می‌شود.
گفته می‌شود احتمال دارد بازی با گهر دورود به دلیل بازی گهر و استقلال در روز شنبه در قالب جام حذفی برگذار شد یک روز به تعبیق بیانجامد و به روز چهارشنبه موکول شود.
امیدوارم بچه ها دوباره برای لیگ آمده شده باشند و جام حذفی را فراموش کرده باشند و با یک بازی زیبا مثل همیشه و البته پر گل دل هواداران را بدست بیاورید و جواب هوادارانی که به عشق شما با لبخند به تهران آمدند و با سکوت به انزلی برگشتند را بدهید و این کار یک ( یا علی ) می خواهد ، دلمان به فوتبال و ملوان خوش است ، چشم و دلمان را روشن کنید .

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.