تاریخ انتشار : پنجشنبه 30 آذر 1391 - 10:02
کد خبر : 2998

فدراسیون باید با هواداران پرسپولیس برخورد کند

فدراسیون باید با هواداران پرسپولیس برخورد کند

امروز هواداران پرسپولیس برخورد خوبی با ما نداشتند. من از کمیته انضباطی می‌خواهم که با این مسائل برخورد کند و فرقی بین هواداران تیم‌های مختلف نگذارد. وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز هواداران پرسپولیس فقط به مازیار زارع توهین کردند و به شما کاری نداشتند گفت:  البته سال قبل هم که من

امروز هواداران پرسپولیس برخورد خوبی با ما نداشتند. من از کمیته انضباطی می‌خواهم که با این مسائل برخورد کند و فرقی بین هواداران تیم‌های مختلف نگذارد.

وی در پاسخ به این سوال که چرا امروز هواداران پرسپولیس فقط به مازیار زارع توهین کردند و به شما کاری نداشتند گفت:

 البته سال قبل هم که من با ملوان اینجا آمدم به من بی‌احترامی شد. حتی امروز هم در یک صحنه که رفتم تا توپ کرنر را ارسال کنم به من توهین کردند.

نوری درباره مصاحبه مازیار زارع قبل از بازی گفت:

 مازیار زارع یک فوتبالیست است. هر فوتبالیستی حق دارد بعد از گلی که می‌زند خوشحالی کند و هیچ کس نمی‌تواند برای او تعیین تکلیف کند که چه کاری انجام دهد. البته این‌ها همه حاشیه است. مهم این است که تیم ما امروز بد بازی کرد و باخت.

کاپیتان ملوان با اشاره به مصاحبه احمدزاده قبل از بازی گفت:

 احمدزاده خودش را با آن حرف‌ها خراب کرد و نباید آن حرف‌ها را می‌زد. به نظر من یک پنالتی برای ما گرفته نشد. اما یک خطای واضح هم روی من انجام شد. متاسفم که ترکی بعد از بازی حرف بدی به من زد. من هم خیلی سریع آن حرف را به خودش برگرداندم البته خوشحالم که ترکی حرف بدتری نزده بود چون مجبور بودم همان را به او برگردانم

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.