تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 مرداد 1390 - 1:09
کد خبر : 271
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: بازیکنان ملوان به دلیل کسب یک امتیاز از شاهین باید پاداش بگیرند بسته هستند

پورغلامی: بازیکنان ملوان به دلیل کسب یک امتیاز از شاهین باید پاداش بگیرند

پورغلامی: بازیکنان ملوان به دلیل کسب یک امتیاز از شاهین باید پاداش بگیرند

فرهاد پورغلامی در پایان بازی با شاهین بوشهر و کسب نتیجه تساوی بدون گل گفت: باید به بازیکنان خدا قوت گفت و برای کسب یک امتیاز ازرشمند در خانه حریف از آنها تشکر کرد. نیمه اول در اختیار ملوان بود و در نیمه دوم هم بوشهری‌ها بهتر بازی کردند و کسب یک امتیاز در خانه

فرهاد پورغلامی در پایان بازی با شاهین بوشهر و کسب نتیجه تساوی بدون گل گفت: باید به بازیکنان خدا قوت گفت و برای کسب یک امتیاز ازرشمند در خانه حریف از آنها تشکر کرد. نیمه اول در اختیار ملوان بود و در نیمه دوم هم بوشهری‌ها بهتر بازی کردند و کسب یک امتیاز در خانه حریف و گرمای شدید بوشهر بسیار ارزشمند است. بازیکنان به دلیل کسب این یک امتیاز باید پاداش دریافت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که چرا ملوان مانند گذشته نتوانست شاهین را تحت فشار قرار دهد گفت: هر زمانی که ما به بوشهر می‌آمدیم هوا مناسب بود و در فصل‌های پاییز و زمستان با شاهین بازی می‌کردیم، اما این بار در گرمای تابستان به بوشهر آمدیم و نتوانستیم به خوبی بازی کنیم.

پورغلامی با بیان اینکه از انزلی با سفری ۶ ساعته به تهران و از آنجا به بوشهر آمدیم درخصوص عدم وجود حاشیه در تیم ملوان عنوان کرد: خدا به من کمک کرد. همیشه صادق هستم و مشکلات را با هواداران در میان می‌گذارم و به همین دلیل حاشیه سراغ ملوان نیامده است. مربیان تیم‌های پرطرفدار مانند ملوان، شاهین، تراکتورسازی و … باید بدانند که در صورت عدم کسب نتیجه برکنار خواهند شد.

وی با اشاره به مشکلات مالی ملوان گفت: ما تنها تیمی هستیم که زیر ۷ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم و هیئت مدیره تلاش می‌کند مشکلات مالی را برطرف کند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.