تاریخ انتشار : جمعه 26 آبان 1391 - 15:09
کد خبر : 2357
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کنفرانس قبل بازی با پیکان بسته هستند

کنفرانس قبل بازی با پیکان

کنفرانس قبل بازی با پیکان

بازی سختی در پیش داریم زیرا پیکان تیم سخت کوشی است و اگر مقابل آنها باهوش نباشیم ممکن است نتیجه بدی کسب کنیم. تمام انرژی خود را برای رسیدن به این هدف می گذاریم که هواداران ملوان به آنچه استحقاق آن را دارند برسند و  دوست دارم روند پیروزی های تیم ما ادامه یابد احمدزاده

بازی سختی در پیش داریم زیرا پیکان تیم سخت کوشی است و اگر مقابل آنها باهوش نباشیم ممکن است نتیجه بدی کسب کنیم. تمام انرژی خود را برای رسیدن به این هدف می گذاریم که هواداران ملوان به آنچه استحقاق آن را دارند برسند و  دوست دارم روند پیروزی های تیم ما ادامه یابد
احمدزاده درباره غایبان ملوان در بازی مقابل پیکان، گفت: تعطیلی لیگ باعث شد جلال رافخایی، مازیار زارع و جواد شیرزاد به شرایط بهتری برسند و چند جلسه هم در کنار تیم تمرین کنند ضمن این که سایر بازیکنان نیز شرایط خوبی دارند و بدون غایب به مصاف پیکان می رویم.

درباره شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل ازبکستان گفت:

گفته های ما فایده ای ندارد اما امیدوارم تیم ملی به سمتی برود که استحقاق آن را دارد.
ما هنوز به آنچه حق ما در آسیاست نرسیده ایم و بهتر است فدراسیون در این شرایط از کارشناسان مشورت بگیرد و به طور مثال فدراسیون می تواند از مربیان لیگ راهکار بخواهد تا تیم ملی در مسیر درست و موفقیت حرکت کند.
فدراسیون باید به حرف تمام کسانی که زندگیشان را در فوتبال بوده اند توجه کنند در حالی که تصمیم گیری ها بدون نظر کارشناسان انجام می شود. من می توانم در این نشست خبری بگویم کجای کار فوتبال ایران ایراد دارد اما بهتر است که خانواده فوتبال در فضای مناسب حرفهایش را بزند.می توانم خیلی حرف ها را با دلیل و مدرک بگویم اما زیر سوال بردن تیم ملی در رسانه ها خوب نیست و بهتر است فدراسیون فوتبال فضایی ایجاد کند تا اهالی فوتبال صحبت هایشان را در فضای فدراسیون و در خانواده فوتبال بزنند و به نتیجه برسیم.

 

 

با حاشیه بازی فردا با ما باشید به صورت اختصاصی با گروه اعزامی

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.