تاریخ انتشار : جمعه 20 خرداد 1390 - 22:54
کد خبر : 197
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صالح‌نیا: از رفتار هواداران ملوان متاسفم بسته هستند

صالح‌نیا: از رفتار هواداران ملوان متاسفم

صالح‌نیا: از رفتار هواداران ملوان متاسفم

بهمن صالح‌نیا سرپرست باشگاه ملوان انزلی پس از نایب قهرمانی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که امروز شاهد فوتبالی روان از سوی ملوان بودیم و پرسپولیس آنچه در توان داشت این بود که جام را به دست آورد. وی تاکید کرد: در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم و بازی را به

بهمن صالح‌نیا سرپرست باشگاه ملوان انزلی پس از نایب قهرمانی تیمش در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بسیار خوشحال هستم که امروز شاهد فوتبالی روان از سوی ملوان بودیم و پرسپولیس آنچه در توان داشت این بود که جام را به دست آورد.

وی تاکید کرد: در نیمه دوم می‌توانستیم گل بزنیم و بازی را به سود خود تمام کنیم که این اتفاق نیفتاد اما هنوز در شوک هستم که بعد از سه دهه میزبانی مقابل تیم‌های بزرگ شاهد چنین اتفاقاتی از سوی هواداران ملوان بودیم.

صالح‌نیا افزود: بسیار متأسفم و انتظار داشتم که تماشاگران تیم ملوان را تشویق کنند نه اینکه ورزشگاه را تخریب کنند البته شاید این مسائل نشأت گرفته از بازی رفت دو تیم و ناداوری‌ها باشد که روی اعصاب تماشاگران ملوان تأثیر داشت.

وی در پایان گفت: به پرسپولیس تبریک می‌گویم و خوشحال هستم که آنها قهرمان شدند اما باز هم تأسف خود را از رفتار تماشاگران ملوان اعلام می‌کنم.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.