تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 - 19:04
کد خبر : 1879
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احمدزاده حق ما برد بود پس بردیم بسته هستند

احمدزاده حق ما برد بود پس بردیم

احمدزاده حق ما برد بود پس بردیم

در نیمه اول نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم و سایپا سرعت ما را گرفت. نتوانستیم خودمان را به عمق دفاع سایپا برسانیم زیرا سایپا در زمین خودش تجمع کرده بود اما در نیمه دوم بازی را سریع‌تر انجام دادیم و از هافبک‌های مرکزی خود بیشتر بازی گرفتیم. برعکس نیمه اول که هافبک‌های کناری ما در جریان

در نیمه اول نتوانستیم به خواسته‌هایمان برسیم و سایپا سرعت ما را گرفت. نتوانستیم خودمان را به عمق دفاع سایپا برسانیم زیرا سایپا در زمین خودش تجمع کرده بود اما در نیمه دوم بازی را سریع‌تر انجام دادیم و از هافبک‌های مرکزی خود بیشتر بازی گرفتیم. برعکس نیمه اول که هافبک‌های کناری ما در جریان بازی بودند سه چهار موقعیت گلزنی خلق کردیم که در نهایت یکی از آنها گل شد و ضربه اولادی به تور نشست.
در مورد اینکه تقوی معتقد بود سایپا از نظر فنی برتر از ملوان بود، عنوان کرد: به نظر تقوی احترام می‌گذارم اما فوتبال تاکتیک‌های مختلفی دارد که می‌توان از طریق آنها موقعیت‌های گل ایجاد کرد. ضمن اینکه می‌توان آمار بازی را استخراج کرد تا مشخص شود کدام تیم موقعیت گل بیشتری داشته است. هر تیمی که موقعیت گل بیشتری داشت برتری نسبی داشته است. سایپا خط حمله و هافبک‌های خوبی دارد و خوب هم هدایت می‌شود اما ۳ امتیاز بازی حق ما بود و خوشحالم پیروز شدیم.
زمین ورزشگاه تختی انزلی شرایط برگزاری بازی را نداشت اما برای آنکه علاقه‌مندان از سراسر استان به انزلی بیایند و بازی را ببینند این بازی را در انزلی برگزار کردیم. باید از مسئولان تشکر کنم. ۲۸ روز دیگر زمین چمن می‌تواند استراحت کند و مسئولان باید آستین همت را بالا بزنند و این زمین چمن را ترمیم کنند زیرا این زمین چمن آبروی شهر است و کیفیت واقعی فوتبال ملوان روی زمین صاف و هموار می‌تواند مشخص شود.
در مورد سبک بازی و رضایت خود از ملوان گفت :

زود است که بخواهیم در این مورد صبحت کنیم. ملوان می‌تواند خیلی خیلی بهتر بازی کند. ما هنوز معایبی داریم که باید برطرف کنیم و بتوانیم یک بازی گروهی تاکتیکی و تماشاگرپسند را ارائه دهیم. شرایط برای این کار مهیاست. می‌خواهیم در جدول لیگ بین رده اول تا هفتم قرار بگیریم. تماشاگران پشتیبان تیم هستند، مسئولان حمایت می‌کنند و همه چیز برای موفقیت فراهم است.

وی در مورد اینکه اکنون ملوان بعد از پورغلامی به دست شما رسیده در حالی که بزرگانی مانند صالح‌نیا و ایراندوست هم در این تیم سهم دارند، گفت: بهتر است این سؤال را مسئولان جواب دهند. به من گفتند بیا و من هم به باشگاه آمدم. صالح‌نیا و ایراندوست از اساتید من هستند و فرقی بین من، پورغلامی، ایراندوست و صالح‌نیا نیست. مهم موفقیت ملوان است اگر از آنها هم همین سؤال را بپرسید همین جواب را به شما می‌دهند.

احمدزاده در مورد اینکه به فرهاد پورغلامی پیشنهاد دستیاری داده اظهار داشت: بله این کار را کردم اما پورغلامی در شرایط خاص نپذیزفت.

در آخر از او پرسیدم که قصد گرفتن بازیکن در نیم فصل دارید که وی گفت : قصد خرید یک بازی ساز داریم

و در مورد پیشنهاد بنده که به آقای پورغلامی پیشنهاد خرید یانوش را به وی دادیم و ایشان این گزینه را رد کردند گفت : تصمیمی درست گرفتند چون ملوان بر روی زمین بازی می کند .

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.