تاریخ انتشار : شنبه 29 مهر 1391 - 11:34
کد خبر : 1870
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای آیت الله زاده: امروز نشود ، خداحافظ لرستان بسته هستند

آیت الله زاده: امروز نشود ، خداحافظ لرستان

آیت الله زاده: امروز نشود ، خداحافظ لرستان

متاسفانه صحبت‌ها و اقدامات ما در جهت حل مشکل تیم تاکنون با هیچ واکنشی از سوی مسئولان مربوطه روبرو نشده است و اگر این روال تا پایان وقت اداری امروز (شنبه) ادامه پیدا کند من هم مانند تمام کسانی که از باشگاه رفته‌اند، استعفا می‌دهم.  همه مجموعه باشگاه، روز به روز سرخورده‌تر می‌شوند و هیچ

متاسفانه صحبت‌ها و اقدامات ما در جهت حل مشکل تیم تاکنون با هیچ واکنشی از سوی مسئولان مربوطه روبرو نشده است و اگر این روال تا پایان وقت اداری امروز (شنبه) ادامه پیدا کند من هم مانند تمام کسانی که از باشگاه رفته‌اند، استعفا می‌دهم.  همه مجموعه باشگاه، روز به روز سرخورده‌تر می‌شوند و هیچ کس انگیزه خوبی برای کار ندارد. تیم تقریبا متلاشی شده است . هیچ کس مسئولیت تیم را بر عهده نمی گیرد و در این شرایط بازیکنان واقعا غیرت به خرج دادند که برابر فولاد خوب بازی کردند. در جلسه‌ای که با حضور مدیرعامل قدیم، نماینده حسین هدایتی و نماینده معترض شهر دورود برگزار کردیم، به توافق رسیدیم که خواسته‌های آقای قائد رحمت را بپذیریم. بر این اساس قرار شد نام تیم به استیل‌آذین گهر دورود لرستان تغییر کند و طی مدت ۴۰ روز ورزشگاه دورود برای انجام بازی‌های تیم آماده شود. همه این توافقنامه را امضا کردند به جز شخص آقای قائد رحمت که معلوم نیست چرا پای نظرات خودش را امضا نمی‌کند؟!
آیت الله زاده درباره مخالفت مسئولان استان البرز با برگزاری دیدارهای گهر در این استان هم گفت: گفته می‌شود شورای تامین استان البرز با انجام بازی‌های ما در کرج مخالف است در حالی که به نظر می‌رسد این مخالفت بیشتر به دلیل بدهی‌های فوق‌العاده‌ زیاد باشگاه باشد.
آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.