تاریخ انتشار : شنبه 15 مهر 1391 - 14:59
کد خبر : 1765
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درودگر : ورزشگاه انزلی عالی می شود بسته هستند

درودگر : ورزشگاه انزلی عالی می شود

درودگر : ورزشگاه انزلی عالی می شود

در رابطه با وضعیت چمن استادیوم گفت: «متاسفانه چمن ورزشگاه وضعیت خوبی ندارد و به آن رسیدگی نشده است و همانطور که می‌بینید شرایط انجام بازی روی آن وجود ندارد. از این رو دستگاهی تهیه کرده‌ایم که علف‌های هرز را از روی زمین کنده و شرایط را برای بذرپاشی فراهم می‌کند.» درودگر در مورد نور

در رابطه با وضعیت چمن استادیوم گفت: «متاسفانه چمن ورزشگاه وضعیت خوبی ندارد و به آن رسیدگی نشده است و همانطور که می‌بینید شرایط انجام بازی روی آن وجود ندارد. از این رو دستگاهی تهیه کرده‌ایم که علف‌های هرز را از روی زمین کنده و شرایط را برای بذرپاشی فراهم می‌کند.»

درودگر در مورد نور ورزشگاه نیز گفت: «پروژکتورهایی تهیه کرده‌ایم که نور استادیوم را به هزار و ۲۷۰ لوکس برسانیم و در واقع ۷۰ لوکس بیشتر از استانداردهای AFC. با انجام این کار استادیوم انزلی به همراه استادیوم آزادی بهترین نور را در سطح کشور خواهند داشت. در صدد هستیم مجموعه ورزشی تختی انزلی را به استانداردهای درجه A برسانیم.

درودگر عنوان کرد: «پله‌ها و مسیر رفت و آمد پشت جایگاه ویژه و VIP از نظر ظاهری وضعیت مناسبی ندارند که رنگ آمیزی خواهد شد. امکانات اتاق کنفرانس خبری و رختکن های استادیوم ارتقا خواهد رفت.»

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.