تاریخ انتشار : دوشنبه 19 اردیبهشت 1390 - 22:35
کد خبر : 131
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است بسته هستند

پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است

پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است

پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در دیدار با تیم پرمهره استقلال چند بازیکن مصدوم دارم. فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت ملوان و هفت بازیکن مصدوم این تیم گفت: تمرینات را شروع کردیم و برای دیدار با استقلال در

پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: خدا را شکر می‌کنم که در دیدار با تیم پرمهره استقلال چند بازیکن مصدوم دارم.

سایت ملوان بندرانزلی پورغلامی: باشگاه ملوان برای فصل آینده با من صحبت نکرده است

فرهاد پورغلامی در مورد وضعیت ملوان و هفت بازیکن مصدوم این تیم گفت: تمرینات را شروع کردیم و برای دیدار با استقلال در لیگ برتر در هفته سی و سوم آماده می‌شویم. در مورد مصدومان زیاد هم فقط خدا را شکر می‌کنم زیرا مصدومیت هم بخشی از بازی فوتبال است و کاری در قبال مصدومیت بازیکنانم نمی‌توانم انجام دهم. امیدوارم هفته آینده بازی خوبی از هر دو تیم شاهد باشیم و بازی تماشاگر پسندی از کار دربیاید.

وی در مورد اینکه استقلال پیش از دیدار روز یکشنبه آینده با ملوان روز چهارشنبه این هفته برابر النصر بازی می‌کند و این مسئله می‌تواند به سود ملوان باشد یا به زیانش تاکید کرد: استقلال تیم پرمهره‌ای است و با توجه به اینکه این تیم در هر دو بازی با ملوان و النصر میزبان است و مسافرتی در پیش ندارد با مشکلی مواجه نمی‌شود. اگر استقلال مجبور به مسافرت بود وضعیت فرق می‌کرد و بازیکنان این تیم با مشکل بدنی مواجه می‌شدند.

سرمربی ملوان در مورد اینکه نتیجه دیدار با استقلال در هفته سی و سوم لیگ برتر بر نتیجه بازی این تیم در نیمه نهایی جام حذفی با استقلال تاثیرگذار خواهد بود یا نه عنوان کرد: فاصله این دو بازی حدود ۲۰ روز است و نتیجه بازی در لیگ تاثیری در نتیجه بازی جام حذفی نخواهد داشت. در حال حاضر تمام تمرکز من بر روی دو دیدار پایانی لیگ برتر است.

پورغلامی در مورد اینکه باشگاه ملوان برای فصل آینده با او برای ادامه سرمربیگری در این تیم صحبت کرده یا نه گفت: در جلسه‌ای که با هیات مدیره باشگاه داشتم به من گفتند که فصل آینده نیز با شما خواهیم بود اما به طور مستقیم هنوز صحبتی با من نشده و برنامه‌ای از من برای فصل آینده نخواسته‌اند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.