تاریخ انتشار : شنبه 27 فروردین 1390 - 0:15
کد خبر : 127

سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است

سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است

فرهاد پور غلامی: سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است بندر انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از برد تیمش در برابر پاس همدان گفت: بازی با پاس برای ما تمام شده است،چون سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است. فرهاد پور غلامی، شامگاه جمعه پس از بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پاس

فرهاد پور غلامی:
سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است

سایت ملوان بندرانزلی سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است

بندر انزلی- سرمربی تیم فوتبال ملوان پس از برد تیمش در برابر پاس همدان گفت: بازی با پاس برای ما تمام شده است،چون سوت پایان هر بازی،شروع بازی بعدی است.

فرهاد پور غلامی، شامگاه جمعه پس از بازی تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و پاس همدان ، در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود: از خداوند بزرگ تشکر می کنم که لطفش شامل حال ما شد تا موفق به کسب سه امتیاز این دیدار حساس شویم.
وی ادامه داد: در نیمه اول ، پاسی ها تمام روزنه های دفاعی خود را به روی ما بستند.در بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم که سرعت بازی را افزایش دهند و همان طوری که ملاحظه کردید ، موقعیت های زیادی را روی دروازه پاس ایجاد کردیم که سه تا از این موقعیت ها تبدیل به گل شد.
وی با اشاره به بازی زیبای بازیکنان خود ،خاطر نشان ساخت: همان طوری که قبلآ هم گفته بودم، سایر تیم ها باید به این سبک بازی ملوان و حرکات ترکیبی آن احترام بگذارند.
پورغلامی نقش هواداران ملوان را در کسب این برد با ارزش بسیار پر رنگ دانست و افزود:از هواداران ملوان تشکر می کنم که با حمایت آنها و تلاش بازیکنانم، موفق به کسب سه امتیاز حیاتی این دیدار شده و جایگاهمان را در جدول رده بندی تثبیت نمودیم.
سرمربی ملوان در مورد گزارش مغرضانه شبکه سهند در دیدار هفته گذشته دو تیم فوتبال ملوان و شهرداری تبریز گفت: گزارشگر تبریزی از من عذر خواهی کرد و من نیز او را بخشیدم و از حق خود گذشتم، اما باشگاه ملوان به دنبال حق خود خواهد بود.امیدوارم از این به بعد گزارشگران تلویزیون از این نوع گزارش ها نداشته باشند، چون میکروفون در دست آنها یک امانت است.
وی در مورد اعتراض اصغر مدیر روستا به صحنه گل دوم ملوان گفت: نظر مدیر روستا محترم است،اما به نظر من داور کاملاً مسلط به صحنه بود، خود من به علت شلوغی در آن صحنه متوجه درستی یا نادرستی نشدم، باید فیلم بازی را از نو ببینم.
وی با اشاره به بازی سخت تیم خود در مقابل فولاد خوزستان در اهواز گفت: متاسفانه در بازی با پاس همدان، هادی تامینی و محسن مسلمان ،سه اخطاره شدند و ما آنها را در بازی حساس با فولاد در اختیار نخواهیم داشت.
فرهاد پور غلامی در پایان ، ضمن ستودن تلاش بازیکنان خود ، در مورد کسب سهمیه آسیایی توسط ملوان اظهار داشت: ما تمام تلاش مان را برای کسب سهمیه آسیایی انجام می دهیم، نمی خواهم در این زمینه به شاگردانم فشار روحی وارد بشود، به همین علت در بازی های باقیمانده ،سعی می کنیم با انجام بازی های زیبا ، نتایج مورد نظر را نیز کسب کنیم. در این راستا نباید از امکانات و هزینه های بقیه تیم های لیگ برتر به سادگی گذشت، خیلی خوشحال هستم که ملوان در لیگ دهم چنین فوق العاده ظاهر شده است.
آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.