تاریخ انتشار : سه شنبه 10 مرداد 1391 - 22:47
کد خبر : 1263

رافخایی: می‌خواهم دوباره به تیم ملی برگردم

رافخایی: می‌خواهم دوباره به تیم ملی برگردم

جلال رافخایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سه گلی که برابر صبا به ثمر رساند و توانست با پنج گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد، اظهار کرد: خدا را شکر که لطف خدا شامل حال من شد. تمام بازیکنان زحمت کشیدند و من هم توانستم وظیفه ام را انجام دهم و زحمت آنها را

جلال رافخایی در گفت‌وگو با ایسنا، درباره سه گلی که برابر صبا به ثمر رساند و توانست با پنج گل در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد، اظهار کرد: خدا را شکر که لطف خدا شامل حال من شد. تمام بازیکنان زحمت کشیدند و من هم توانستم وظیفه ام را انجام دهم و زحمت آنها را به نتیجه‌ برسانم.
رافخایی در پاسخ به این سوال که آیا می‌تواند به عنوان آقای گل لیگ برسد یا خیر؟ گفت: تمام تلاشم را می‌کنم که ابتدا رضایت مربیان را جلب کنم و به نحو احسن وظایفم را انجام دهم و همچنین بتوانم در موقعیت گل قرار بگیرم و گلزنی کنم.
او همچنین درباره تیم ملی نیز گفت: هدف من این است که دوباره به تیم ملی برگردم. امیدوارم این لیاقت را داشته باشم و مربیان تیم ملی هم از بازی من خوششان بیاید و مرا دعوت کنند تا دوباره به تیم ملی برگردم. ان‌شاءالله نظر کادر فنی تیم ملی را جلب کنم و بتوانم در خدمت تیم ملی باشم. تا آخرین لحظه تمام تلاشم را می‌کنم و امیدوارم این لیاقت را داشته باشم که پیراهن تیم ملی را بپوشم.
جلال رافخایی درباره شرایط ملوان نیز گفت: درست است که تمرینات پیش فصل را دیر آغاز کردیم، اما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. همه دست به دست هم دادیم که به شرایط آرمانی برسیم. بازی به بازی هم در حال بهتر شدن هستیم. امسال چند بازیکن قدیمی به ملوان بر گشته‌اند و چند بازیکن خوب دیگر هم جذب ‌کرده‌ایم و تیم ما شخصیت خوبی پیدا کرده است. تیم ملوان جو خوبی دارد و همه تلاش می‌‌کنیم که بتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم.
وی در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند ملوان‌ امسال چه نتیجه‌ای کسب کند؟ گفت: امسال کارمان را با این هدف آغاز کردیم که متفاوت‌تر از سال گذشته باشیم. در گذشته معمولا به رتبه‌های بالای جدول می‌رسیدیم، اما در ادامه افت می‌کردیم. اما ان‌شاءالله امسال شرایط خوبمان را حفظ می‌‌کنیم و تمام تلاشمان را می‌‌کنیم تا بتوانیم سهمیه آسیایی را کسب کنیم.
بازیکن تیم فوتبال ملوان درباره حضور هدایتی به عنوان مالک باشگاه ملوان گفت: هدایتی با مشاوره خوبی که درودگر به او می‌دهد، شهر انزلی را بررسی کرد و ملوان را خرید. ان‌شاءالله بتوانیم در کوران مسابقات لطف او را جبران کنیم. مطمئنا هدایتی با این کاری که انجام داده است، پشیمان نمی‌شود. امیدوارم با حضور هدایتی به خاطرات گذشته ملوان در دهه‌های ۵۰ ـ ۶۰ برسیم.
وی درباره شرایط مالی تیم گفت: وقتی از نظر مالی دغدغه‌ وجود نداشته باشد بازیکنان از نظر روحی ـ روانی شرایط بهتری خواهند داشت. مطالبات فصل گذشته بازیکنان پرداخت شده است و قول داده‌اند که تا آخر هفته‌ بخشی از مطالبات این فصل را هم پرداخت کنند.
جلال رافخایی با اشاره به هواداران ملوان گفت: از تماشاگرانی که زحمت کشیدند و از ما حمایت کردند تشکر می‌کنم. خدا را شکر که شرمنده آنها نشدیم. ان‌شاءالله که این حمایت‌ها ادامه داشته باشد تا در آینده بتوانیم در مسابقات نتایج بهتری را کسب کنیم.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.