تاریخ انتشار : جمعه 30 تیر 1391 - 1:35
کد خبر : 1121

تارتار: میزبان واقعی نبودیم/ هواداران ملوان در درگیری‌ها مقصر بودند

تارتار: میزبان واقعی نبودیم/ هواداران ملوان در درگیری‌ها مقصر بودند

مهدی تارتار گفت: متاسفانه همانند سایر میزبان‌ها از میزبانی خود استفاده نکردیم.   به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، سرمربی تیم گهر شهرداری درود پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر ملوان بندرانزلی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی متعادلی از خود نشان دادیم و

مهدی تارتار گفت: متاسفانه همانند سایر میزبان‌ها از میزبانی خود استفاده نکردیم.

 

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه لرستان، سرمربی تیم گهر شهرداری درود پس از باخت یک بر صفر تیمش برابر ملوان بندرانزلی در هفته اول رقابت‌های لیگ برتر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازی متعادلی از خود نشان دادیم و بهترین نتیجه تساوی بود عنوان کرد: ما به تجربه بازیکنانی همچون پژمان نوری و مازیار زارع به ملوان باختیم. این بازیکنان به خوبی بازی را کنترل کرده و باعث پیروزی تیمشان شدند.

 

وی ادامه داد: تیم گهر در فصل جاری ۹۵ درصد تغییرات داشته و تنها دو هفته با بازیکنان اصلی‌اش تمرین‌های منظمی را پشت سر گذاشته است. چطور انتظار دارید در این مدت کم مقابل ملوان باتجربه موفق عمل کرده و سه امتیاز را کسب کنیم؟

 

تارتار با بیان اینکه گهر جهت رسیدن به هماهنگی کامل نیاز به زمان زیاد دارد، عنوان کرد: با این بودجه و تیمی که در فصل نقل و انتقالات بستیم، فراتر از انتظار ظاهر شدیم و من مربی به هیچ وجه انتظار چنین بازی پایاپایی را نداشتم.

 

سرمربی گهر شهرداری درود با اذعان به اینکه امروز نسبت به سایر میزبانان نتوانستیم از امتیاز میزبانی بهره ببریم، گفت: طرفداران هر دو تیم در این بازی مساوی بودند ولی متاسفانه ما نمی‌توانیم از شرایط میزبانی واقعی استفاده کنیم و همین امر به ما لطمه می‌زند.

 

وی ادامه داد: من سرمربی دوست دارم بازی‌های گهر در لرستان و درود برگزار شود تا حمایت هواداران بی‌شمار لرستانی را داشته باشیم.

 

تارتار با تشکر از هواداران گهر گفت: اگر در استان ورزشگاهی برای میزبانی می‌داشتیم مطمئن باشید ملوان و سایر تیم‌ها حرفی برای گفتن مقابل ما ندارند.

 

سرمربی گهر شهرداری درود درباره درگیری هواداران دو تیم نیز گفت: هواداران لرستانی با شعور و فهمی که دارند به هیچ عنوان به ورزشگاه خسارت وارد نمی‌کنند. مقصر هواداران حریف بودند که باعث خسارت وارد کردن به ورزشگاه انقلاب شدند.

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.