تاریخ انتشار : جمعه 29 دی 1391 - 19:02
کد خبر : 3496
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای صالح به جای قلعه نویی در کنفرانس قبل بازی بسته هستند

صالح به جای قلعه نویی در کنفرانس قبل بازی

صالح به جای قلعه نویی در کنفرانس قبل بازی

امیر قلعه نویی که به گفته مجید صالح و مدیر رسانه ای استقلال ، از رامسر دیرتر حرکت کرده و هنوز به انزلی نرسیده بنابراین مجید صالح به جای امیر قلعه نویی به کنفرانس مطبوعاتی آمد .  صالح در مورد وضعیت استقلال گفت :   معذرت خواهی می کنم که آقای قلعه نویی به موقع نرسیدن .

امیر قلعه نویی که به گفته مجید صالح و مدیر رسانه ای استقلال ، از رامسر دیرتر حرکت کرده و هنوز به انزلی نرسیده بنابراین مجید صالح به جای امیر قلعه نویی به کنفرانس مطبوعاتی آمد . 

صالح در مورد وضعیت استقلال گفت :  

معذرت خواهی می کنم که آقای قلعه نویی به موقع نرسیدن . از محرومان ما خسرو حیدری هست و همچنین فرهاد مجیدی که  در بازی قبل دیدیم ، لازم دونستیم که آمادگی بندی بیشتری نیاز دارند .

در مورد وضعیت ملوان گفت :

به نتایج قبلی ملوان کاری نداریم ، هر تیمی در مقابل استقلال انگیزه بالایی دارند ، مانند مس کرمان که هفته های پیش خود را خوب پشته سر نگذاشته بود ولی در مقابل ما یک مس کرمان دیگه ای بود ، ما حق هیچ اشتباهی نداریم و هر اشتباهی ما را دچار مشکل می کند ، و این بازی برای ما حکم فینال را دارد .

وی در مورد گفتن مهدی رحمتی که اگر چک های بنده پاس نشود به انزلی نمی آیم گفت :

بنده مربی فنی هستم و این مسئله در وظیفه من نیست که جواب بدم ولی ایشان با ما به انزلی آمدند و بازی کردند و نکردنشان با انتخاب شخص مربی ، امیر قلعه نویی است ، که امشب طی جلسه ای ، تیمی را که وارده زمین ملوان  میشود را مشخص میکنیم .

 

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل