تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 دی 1391 - 13:00
کد خبر : 3318

گفت و گویی با فرماندار انزلی

گفت و گویی با فرماندار انزلی

فرماندار انزلی خواستار پی گیری مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای ساخت ورزشگاه جدید مصوب سفر رییس جمهور شد. بیشترین مدالهای استان گیلان را ورزشکاران انزلی برای استان به ارمغان آورده اند سعادتمند داوودی اظهار کرد : ورزشگاه موجود ( تختی ) ۷۰ سال پیش یعنی زمانی که انزلی تنها ۲۵ هزار نفر جمعیت داشت احداث

فرماندار انزلی خواستار پی گیری مدیرکل ورزش و جوانان گیلان برای ساخت ورزشگاه جدید مصوب سفر رییس جمهور شد.
بیشترین مدالهای استان گیلان را ورزشکاران انزلی برای استان به ارمغان آورده اند

سعادتمند داوودی اظهار کرد : ورزشگاه موجود ( تختی ) ۷۰ سال پیش یعنی زمانی که انزلی تنها ۲۵ هزار نفر جمعیت داشت احداث شد الان جمعیت ۱۴۰ هزار نفر است .
در بازرسی های کنفدراسیون فوتبال همیشه به این ورزشگاه فرسوده ایراد می گیرند . هیچ شهری در کشور سابقه انزلی و ملوان را در قوتبال ندارد ضمن این که تمام تیم های زیرمجموعه ملوان علاوه بر حضور در لیگ برتر جزء سه تیم نخست جدول هستند .
 همیشه در تیم ملی یکی دو نفر از انزلی و ملوان داشتیم و بزرگانی مانند غفور جهانی ، بهمن صالح نیا، مرحوم سیروس قایقران و پژمان نوری را به فوتبال معرفی کرده ایم .

فرماندار انزلی با اشاره به این که این فوتبال انزلی مورد بی مهری قرار گرفته افزود:

با توجه به کمبود زمین در شهرستان انزلی برای ورزشگاهی که مصوبه دولت و اعتبار دولتی دارد در چراغ پشتان ۳۵ هکتار زمین در نظر گرفتیم .
 اداره کل حفاظت محیط زیست گیلان برای زمین تعرفه شده ایرادهایی گرفته که ساخت ورزشگاه را به تعویق انداخته است . ما نیز هدفمان ساخت ورزشگاهی با رعایت کامل مسائل زیست محیطی است و از این اداره می خواهیم که در خصوص قواعد و موارد لازم ما را راهنمایی کنند .
 ورزشگاه انزلی به شکل نیلوفر آبی طراحی شده و باعث افتخار استان و شهرستان و موجب توسعه گردشگری خواهد بود .

داوودی با اشاره به این که حضور تیم ملوان در جام باشگاههای آسیا دور از ذهن نیست گفت :

در صورت این موفقیت کجا باید مسابقه برگزار کنیم .

فرماندار انزلی از مدیرکل ورزش و جوانان گیلان تقاضا کرد که ساخت ورزشگاه انزلی مساله را پی گیری کند .
 علاوه بر فوتبال انزلی در سایر رشته ها نیز بسیار مطرح است و سالی نیست که ورزشکاران ما مدالهای جهانی یا آسیایی کسب نکنند .
انزلی از لحاظ اماکن ورزشی تعداد قهرمانان هیاتها و تیم های ورزشی مطرح است و باید توسعه ادامه داشته باشد.

فرماندار انزلی بر لزوم توسعه ورزش محلات و روستاها تاکید و خاطرنشان کرد :

 هر روستایی در انزلی باید یک سالن و یک زمین ورزشی مناسب داشته باشد .

به گفته وی انزلی که قبلا تنها یک زمین دارای چمن مصنوعی داشت اکنون دارای شش زمین با چمن مصنوعی است و با هماهنگی شهرداری قرار است امسال دو زمین چمن مصنوعی در انزلی و غازیان ایجاد شود .
 پارکهایی که در محلات شهر داشتیم به وسایل ورزشی مجهز شده و می شوند .
سرمایه گذاران بخش خصوصی را برای ساخت اماکن ورزشی مورد حمایت قرار می دهیم .
 در انزلی هر کاری برای تقویت ورزش با استقبال مواجه می شود و می توان آن را اجرایی کرد و اداره ورزش و جوانان هر سرمایه گذاری بکند بی نتیجه نخواهد بود .

فرماندار انزلی با اشاره به این که بیشترین مدالهای استان گیلان را ورزشکاران انزلی برای استان به ارمغان آورده اند تصریح کرد : در لیگ های کشور در زمینه های مختلف می توان توانمندی ورزش انزلی را مشاهده کرد . انقدر تعداد قهرمانان انزلی زیاد است که نمی رسیم از همه آنها قدردانی کنیم .
با توجه به مصوبه دولت سالن تیراندازی در انزلی تکمیل شد و با پی گیری مدیرکل ورزش گیلان قبل از دهه فجر تجهیز و شاهد افتتاح سالن خواهیم بود.
زمینی برای فوتبال ساحلی تهیه کرده ایم و تیم لیگ برتری قوی سپید در آن مشغول تمرین است .

همچنین به گفته وی در سنگاچین با همکاری مسئولان دهیاری ساختمان مخروبه ای را به سالن ورزشی مادر تبدیل کردیم .در طالب آباد سالن ورزشی داریم که خیلی از شهرستانها آرزوی داشتان آن را دارند .

فرماندار انزلی در خاتمه اظهار کرد : در صورت ساخت ورزشگاه جدید حتی قهرمانان سایر نقاط استان نیز می توانند برای تمرین از آن استفاده کنند .

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۵
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل