تاریخ انتشار : سه شنبه 28 آذر 1391 - 15:06
کد خبر : 2947

خبرنگاران نشست خبری سرمربیان پرسیولیس-ملوان را تحریم کردند

خبرنگاران نشست خبری سرمربیان پرسیولیس-ملوان را تحریم کردند

  به دنبال شرکت نکردن سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس وملوان درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار این دو تیم، خبرنگاران رسانه های گروهی حاضر به گفت گو با نمایندگان این دو سرمربی نشدند. شرکت سرمربیان تیم های حاضر در لیگ برتر و جام حذفی در نشست مطبوعاتی پیش ازدیدارالزام کنفدراسیون فوتبال آسیا وسازمان لیگ حرفه

 

به دنبال شرکت نکردن سرمربیان تیم های فوتبال پرسپولیس وملوان درنشست مطبوعاتی پیش از دیدار این دو تیم، خبرنگاران رسانه های گروهی حاضر به گفت گو با نمایندگان این دو سرمربی نشدند.
شرکت سرمربیان تیم های حاضر در لیگ برتر و جام حذفی در نشست مطبوعاتی پیش ازدیدارالزام کنفدراسیون فوتبال آسیا وسازمان لیگ حرفه ای ایران است.ولی برخی از مربیان به این الزام توجه نداشته و از شرکت در این نشست ها به بهانه های مختلف خودداری می کنند.
در همین ارتباط محمد احمدزاده سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز سه شنبه به بهانه داشتن بلیت پروازعصرامروز و نرسیدن به این نشست، نماینده خود را به نشست مطبوعاتی امروز اعزام داشت، که با اعتراض خبرنگاران مواجه شد.
همچنین یحیی گل محمدی سرمربی موقت تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل اینکه هنوز مسئولیتش در این تیم قطعی نشده وتا زمانی که مدیریت باشگاه به طور رسمی این مسئولیت را به او واگذار نکند ، خود را ممنوع المصاحبه کرده است، در این نشست حاضر نشد.
درهمین ارتباط مسئولان سازمان لیگ که پیش از این تنها جرایم نقدی برای سرمربیان در نظر می گرفتند باافزایش عدم حضورسرمربیان درنشست های مطبوعاتی پیش ازبازی در نظر دارند، جرایم دیگری همانند لغو دیدار را پیش بینی کنند.
دیدار تیم های فوتبال پرسپولیس و ملوان در مرحله یک شانزدهم جام حذفی باشگاههای ایران روز چهارشنبه در تهران برگزار می شود.

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل