تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آذر 1391 - 14:44
کد خبر : 2901

احمدزاده: پرسپولیسی ها از اینکه به ملوان خورده اند، ناراحتند

احمدزاده: پرسپولیسی ها از اینکه به ملوان خورده اند، ناراحتند

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:  قطعا سخت ترین حریف در جام حذفی برای پرسپولیس ملوان بود و من اطمینان دارم پرسپولیسی ها از اینکه به ملوان خورده اند، ناراحتند. محمد احمدزاده در گفت و گویی ، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. مشکل خاصی وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی گفت:

 قطعا سخت ترین حریف در جام حذفی برای پرسپولیس ملوان بود و من اطمینان دارم پرسپولیسی ها از اینکه به ملوان خورده اند، ناراحتند.

محمد احمدزاده در گفت و گویی ، درباره شرایط تیمش در آستانه بازی با پرسپولیس اظهار داشت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم. مشکل خاصی وجود ندارد. ۱۱ روز برای موفقیت مقابل پرسپولیس تمرین کردیم و با اینکه بارندگی های مداوم مشکلاتی را برای تیم ما به وجود آورده بود اما شرایط مطلوبی داریم و می خواهیم در بازی روز سه شنبه بهترین عملکرد را داشته باشیم. چند بازیکن مصدوم داشتیم که کادرپزشکی آنها را به بازی با پرسپولیس رساند.

وی درباره تغییرات پرسپولیس ادامه داد:

باید بگویم این تیم با تیمی که در تهران مقابل آن به میدان رفتیم و به تساوی رسیدیم، تفاوت دارد. شناخت زیادی از نوع سیستم و تاکتیک آنها نداریم اما از لحاظ بازیکن آنها را می شناسیم و می دانیم چگونه مقابل این تیم قرار بگیریم.

سرمربی ملوان با اشاره به بازیهای خوب تیمش در گذشته عنوان کرد:

 مطمئنم این بازیهای خوب در آینده هم ادامه پیدا می کند. زیبا بازی کردن ما ارتباطی به شرایط تیم مقابل ندارد چون تیم ما همواره طرفدار بازی با کیفیت بوده است و به این موضوع اهمیت زیادی می دهد. قطعا هرچه از زمان بازی بگذرد با تاکتیک حریف آشنا می شویم و برای برد مقابل پرسپولیس نهایت تلاشمان را به کار می بندیم.

احمدزاده همچنین گفت:

 قطعا سخت ترین حریف در جام حذفی برای پرسپولیس ملوان بود و من اطمینان دارم پرسپولیسی ها از اینکه به ملوان خورده اند، راضی نیستند. برنده این دیدار می تواند امیدوار به قهرمانی در جام حذفی باشد.

وی در باره شانس قهرمانی تیمش در حذفی افزود:

از الان نمی شود برای قهرمانی در جام حذفی صحبت کرد چراکه اولین بازیمان است. قطعا برنده این دیدار می تواند برای قهرمانی تلاش کند چراکه هردو تیم شرایط خوبی دارند. با اینکه میزبان نیستیم اما برای برد به تهران می آییم و در این راه بچه ها تمام تلاششان را انجام می دهند. شک ندارم بازیکناننم برای بردن هرکاری می کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل