تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1391 - 11:37
کد خبر : 2497
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای درودگر : با تمام قوا حمله خواهیم کرد بسته هستند

درودگر : با تمام قوا حمله خواهیم کرد

درودگر : با تمام قوا حمله خواهیم کرد

صادق درودگر در مورد دیدار  روز چهارشنبه با پرسپولیس گفت:  پرسپولیس تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و ما به این تیم احترام می‌گذاریم. پرسپولیس همیشه بوی قهرمانی می‌دهد و همیشه تیم بزرگی است. با این حال ملوان با تمام قوا برای شکست دادن پرسپولیس به میدان می‌رود و احمدزاده برنامه‌های خاصی برای پیروزی برابر این

صادق درودگر در مورد دیدار  روز چهارشنبه با پرسپولیس گفت:

 پرسپولیس تیم بزرگ و پرمهره‌ای است و ما به این تیم احترام می‌گذاریم. پرسپولیس همیشه بوی قهرمانی می‌دهد و همیشه تیم بزرگی است. با این حال ملوان با تمام قوا برای شکست دادن پرسپولیس به میدان می‌رود و احمدزاده برنامه‌های خاصی برای پیروزی برابر این تیم دارد.

 وی در مورد اینکه گفته می‌شود از سوی باشگاه ملوان تماس‌های مشکوکی با بازیکنان پرسپولیس گرفته شده، گفت:

 برخی حرف‌ها  آنقدر خنده‌دار است که حتی بهتر است پاسخی به آنها داده نشود. از ایام محرم و عاشورای حسینی باید درس بگیریم و به فرموده سالار شهیدان امام حسین (ع) اگر دین ندارید لااقل آزاده باشید. در مکتب ملوان چنین چیزی نیست. من عضو کوچکی از این باشگاه بزرگ هستم ولی ۳۰ سال است در ورزش حضور دارم چنین اتهامی هرگز به ملوان بزرگ و با ریشه نمی چسبد. از آن زمانی که پرسپولیس و استقلال در صندوق عقب ماشین‌های علی پروین و منصور پورحیدری بود، یا تیم نفت آبادان در صندوق ماشین علی فیروزی جا می‌شد و در شیراز غلامحسین پیروانی یک تنه فجرسپاسی را اداره می‌کرد هیچ وقت شاهد چنین اتهام‌های حیرت انگیزی در فوتبال نبودیم. از زمانی که غیر ورزشی‌ها وارد فوتبال شدند، دروغ و ریا هم در فوتبال رواج پیدا کرد.

درودگر در مورد تقدیر از کاشانی و مهدوی‌کیا قبل از بازی با پرسپولیس، گفت:

 هفته قبل با آنها تماس گرفته‌ایم و در این مورد هماهنگی لازم را انجام داده‌ایم.

مدیرعامل باشگاه ملوان در مورد اینکه بعد از ۴ برد تیمش برابر پیکان باخت، گفت:

زیبایی و جذابیت فوتبال به غیر قابل پیش بینی بودن آن است. ذات فوتبال اینگونه است. در والیبال شاید اگر ۱۰۰ بار با برزیل بازی کنیم امکان دارد هر ۱۰۰ بار بازنده شویم اما در فوتبال اگر ۱۰۰ بار با برزیل بازی داشته باشیم شاید در ۱۰ مسابقه پیروز شویم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل