تاریخ انتشار : شنبه 27 آبان 1391 - 17:19
کد خبر : 2363

اولین باخت احمد زاده در مقابل پیکان (همراه حاشیه)

متاسفانه ملوان این بازی درگیرانه را در یک غفلت در دقیقه ۷۶ توسط بازیکن خارجی و تعویضی پیکان ، ژوسیلی فریرا گلی را دریافت کرد و در پایان ملوان یک بر صفر این بازی را واگذار کرد ، موقعیت های زیادی داشتیم ولی هیچ کدام گل نشد که نشد از موقعیت های ۱۰۰ درصد گل زنی

متاسفانه ملوان این بازی درگیرانه را در یک غفلت در دقیقه ۷۶ توسط بازیکن خارجی و تعویضی پیکان ، ژوسیلی فریرا گلی را دریافت کرد و در پایان ملوان یک بر صفر این بازی را واگذار کرد ، موقعیت های زیادی داشتیم ولی هیچ کدام گل نشد که نشد از موقعیت های ۱۰۰ درصد گل زنی میتوان به تک به تک پژمان نوری و ضربه به تیرک مهرداد اولادی اشاره کرد و همچنین خوشبینانه یک پنالتی که بر روی مازیار انجام شد را نگرفت .

این بازی به مربی خوبمان نشون داد که ملوان فقط یک تیم آماده دارد و افراد تعویضی تاثیر گذاری ندارد ، نبود جواد شیرزاد کاملا حس شد . هافبک های تیم مان خسته بودند مازیار تازه از مصدومیت خارج شده بود و پژمان هم خستگی را با خود از تیم ملی همراه داشت و از نظر خط میانی ضعیف بودیم و تعویض های احمدزاده هم جواب نداد . به امید خدا بازی با پرسپولیس بچه ها به اوج خودشان قبل از تعطیلی برگردند .

 از تماشاگران این بازی ، غفور جهانی، صادق درودگر، سیموئز ، مربی بدنساز تیم ملی فوتبال ایران ، وس دین محمدی و ستار همدانی بودند .تعداد تماشاگران استادیوم بر اساس آنچه گوینده استادویم اعلام کرد ۱۰۰۰ نفر بود که به نظر ما بیشتر بود و تعداد تماشاگران پیکان ۲۴ نفر بود . همچنین در اول بازی ماموران انتظامی به دلیل وارد شدن به ماه محرم طبل های انزلیچی ها را جمع کردند و تماشاگران دروگر را یک صدا ، خواندن که پا در میانی کند که درودگر به دلیل گفته شده توسط مامورین ، خواستار کوتاه آمدن انزلیچی ها شد و انزلیچی ها کوتاه آمدن و موضوع ختم به خیر شد .

سایت ملوان بندرانزلی اولین باخت احمد زاده در مقابل پیکان (همراه حاشیه)

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل