تاریخ انتشار : دوشنبه 15 آبان 1391 - 0:10
کد خبر : 2149
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم بسته هستند

به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم

به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم

درودگر:خارجی نه، سه بازیکن سابق ملوان رامی خواهیم به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم سایت گل – ملوان انزلی که در۴ هفته اخیرلیگ برتر به چهارپیروزی پیاپی با محمد احمدزاده رسیده و درمکان دوم جدول لیگ برتر قرار دارد با وجود اینکه به لحاظ بازیکن

درودگر:خارجی نه، سه بازیکن سابق ملوان رامی خواهیم
به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم
سایت گل – ملوان انزلی که در۴ هفته اخیرلیگ برتر به چهارپیروزی پیاپی با محمد احمدزاده رسیده و درمکان دوم جدول لیگ برتر قرار دارد با وجود اینکه به لحاظ بازیکن وضعیت نسبتاخوبی دارد اما قصد کرده درنیم فصل برای تقویت کادر بازیکنانش اقدام کند.
دربازی اخیر این تیم مقابل آلومینیوم هرمزگان حضور یک بازیکن خارجی روی سکوهای ورزشگاه تختی انزلی جلب توجه می کرد وگفته می شد این بازیکن یکی از مهره هایی است که شاید در نیم فصل از سوی ملوان جذب شود.
صادق درودگر مدیرعامل باشگاه ملوان در این خصوص می گوید:به خاطر مشکلات ارزی که گریبانگیر تمام باشگاه ها شده ما از جذب بازیکن خارجی معذوریم اما به احتمال فراوان سه بازیکن سابق ملوان رابه تیم بر می گردانیم که البته از بردن نامشان معذورم.
وی همچنین درباره شرایط تیم ملوان می گوید:با بردهای اخیر شرایط تیم واقعا خوب شده و همه بازیکنان واعضای کادر فنی متحد و با انگیزه اند تا نوار پیروزی های ملوان قطع نشود.
وی با تمجید از مهرداد اولادی می گوید:اولادی در سه بازی اخیر تیم فوق العاده کار کرده و ما از عملکرد او رضایت کامل داریم.این بازیکن که به نظر من یکی ازبهترین بازیکنانفعلی فوتبال ایران است در تمام دقایقی که در میدان بوده بدون اشتباه و در اختیار تیم کار کرده و عملکرد فوق العاده اش را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این بازیکن به روند صعودی اش ادامه دهد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل