تاریخ انتشار : سه شنبه 9 آبان 1391 - 20:29
کد خبر : 2055

کسی که نفاق میکند و تهمت میزند مسلمان نیست

کسی که نفاق میکند و تهمت میزند مسلمان نیست

اگر در یک جمله‏ از من بپرسند که شما از جوان چه مى‏خواهید، خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش. این جمله زیبا فرموده رهبر انقلاب ، آیت الله خامنه ای می باشد . کسانی که با نفاق و دو رویی زندگی می کنند معتقدند هدف، وسیله رو توجیه می کنه.و از هر ابزاری برای رسیدن

اگر در یک جمله‏ از من بپرسند که شما از جوان چه مى‏خواهید، خواهم گفت: تحصیل، تهذیب و ورزش. این جمله زیبا فرموده رهبر انقلاب ، آیت الله خامنه ای می باشد .

کسانی که با نفاق و دو رویی زندگی می کنند معتقدند هدف، وسیله رو توجیه می کنه.و از هر ابزاری برای رسیدن به هدفشون استفاده می کنند. متاسفانه این خصوصیات در ظاهر اشخاص ظاهرالصلات به چشم می خورد یعنی نفوذ شیطان.اما در آموزه اسلامی و حتی انسانیت تاکید شده که برای رسیدن به یک هدف نباید از هر ابزاری استفاده کرد. یادمان باشد دورویی بر بی اعتمادی یک جامعه ،حتی کوچک ،بعنوان خانواده و یا گسترده تر، مرزهای جغرافیایی ، تاثیر مخرب کننده و پنهان که بعدها آشکار می شود خطرش بیشتر خواهد بود.

در چنین جوامعی دروغگویی و نفاق ایجاد می شود و افراد جامعه به تبع الگو پذیری از اشخاصی که ظاهر موجه دارند و اما بعدها نقاب را بر میدارند یک سرخوردگی کامل،بازیچه قرار گرفته شده، یا حتی از هر شخص موجهی که واقعا ظاهر الصلاتی هست متنفر می شوند.که در نتیجه باعث بحران و ناملایمات اجتماعی خواهد شد.

بنده رییس سایت بزرگ و قدیمی ملوان دات ال آر به عنوان فردی با سابقه ۱۳ سال تلاش و کوشش در عرصه ورزش احتیاج دیدم که در مورد موضوع پیش آمده سخنی با شما مردم استان داشته باشم . در این چند روز به مجتبی پوربخش سخنان و تهمت هایی زده شد و مشکلاتی پیش آمد که خود شما عزیزان در جریان این امور هستید ، به بنده گفته اند بعضی از این وبلاگ نویسان جوانی کرده اند و دوست داشتند خود را بزرگ کنند اما نمی دانستند نفاق و تهمت به فرد مسلمان شاید برای دیگر بندگان مشخص نباشد ولی حضرت حق خود علیم است سیاهی و گناه را به نتیجه نمی رساند ، بنده و طرفداران دل سوخته ملوان بار ها شاهد کمک های مجتبی پوربخش به باشگاه ملوان بوده ایم ، او اولین کسی است که در برنامه صبح بخیر گیلان ارتباط با آقای صادق درودگر برقرار کرد و برای اولین بار درودگر اعلام کرد که ما با ملوان همکاری خواهیم کرد او اولین کسی بود که به گیلان این خبر را داد و تبریک گفت

در زمان های مختلف ایشان صدای مردم انزلی بوده اند حالا چند جوان کم سن و سال و غیر ورزشی جمع شده اند و در وبلاگ خود که وجاهت قانونی ندارد و حتی دارای مشکلات اخلاقی بوده و از طرف سازمان فناوری دیجیتال صفحه اصلی این وبلاگ را فیلتر کرده اند نامه می نویسند و در مدرسه خود می چرخانند که امضا بگیرند ، و حالا می بینیم همان چند بچه برای کسی که مدیر رسانه هیئت فوتبال استان گیلان است مشکل کاری و حتی شخصی به وجود می آورند ، امیدوار هستیم به واسطه ی این ۲ عید و به نام آقا امام علی شما مردم غم خوار استان مخصوصا بندر انزلی که همگی فوتبال دوست هستیم کاری مسلمان پسند انجام داده و کسانی را که دوست دارند بین انزلی و دیگر شهر های این استان درگیری و نفاق پیش بیاورند هم از خودی و غیر خودی ایستادگی کرده تا بتوانیم هم تیم و هم خود ما که تماشاگران و هوادار تیم خود هستیم از حاشیه به دور سازیم و بر این نفاق دامن نزنیم .

با تشکر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۴
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل