تاریخ انتشار : چهارشنبه 25 مهر 1403 - 18:38
کد خبر : 13059

بهترین نسخه امید در روزهای سربازی

بهترین نسخه امید در روزهای سربازی

امید نورافکن با ارسال ۲ پاس گل یکی از بهترین‌های ایران در بازی با قطر بود. به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیم ملی ایران شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف قطر رفت و در پایان با نتیجه مقتدرانه ۴ بر یک به پیروزی رسید. سردار آزمون و محمد محبی

امید نورافکن با ارسال ۲ پاس گل یکی از بهترین‌های ایران در بازی با قطر بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، تیم ملی ایران شب گذشته (سه‌شنبه) در هفته چهارم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ به مصاف قطر رفت و در پایان با نتیجه مقتدرانه ۴ بر یک به پیروزی رسید. سردار آزمون و محمد محبی در این بازی هرکدام ۲ گل برای ایران به‌ثمر رساندند و نقش مهمی در این برد پرگل ایفا کردند. امید نورافکن که در این بازی به ترکیب اصلی برگشته بود هم یکی دیگر از ستاره‌های درخشان تیم امیر قلعه‌نویی بود.

ادامه روزهای درخشان نورافکن در فصل جدید

اخراج صالح حردانی در بازی قبل و حضور میلاد محمدی به جای او در سمت راست خط دفاعی باعث شد امید نورافکن در این بازی به ترکیب اصلی تیم ملی برگردد و با یک نمایش فوق‌العاده پاسخ اعتماد امیر قلعه‌نویی را بدهد. نورافکن در بازی با قطر پاس گل‌های اول و چهارم تیم ملی را برای آزمون و محبی فراهم کرد و نقش مهمی در یکی از مهم‌ترین بردهای تیم ملی از زمان حضور امیر قلعه‌نویی داشت.

نورافکن در بازی قبلی مقابل ازبکستان هم به عنوان بازیکن تعویضی عملکرد قابل قبولی داشت و حالا جایگاه خود در جمع نفرات تیم ملی را مستحکم‌تر از قبل کرده است. او در بازی اول این مرحله مقابل قرقیزستان هم زمینه‌ساز برد تیم ملی شد و گل مهدی طارمی روی ریباند شوت ستاره ملوان به‌ثمر رسید.

جبران غیبت در جام ملت‌های آسیا

امید نورافکن از زمان حضور امیر قلعه‌نویی جایگاه ویژه‌ای در تفکرات این سرمربی داشته و هرگاه مصدوم نبوده، در لیست تیم ملی قرار گرفته است. او تا قبل از مصدومیت ابتدای فصل گذشته به جز دیدار ازبکستان در فینال تورنمنت کافا در دیگر بازی‌های تیم ملی زیر نظر قلعه‌نویی به میدان رفته بود ولی با مصدومیت شدیدی که داشت حضور در جام ملت‌های آسیا را از دست داد.

نورافکن از اولین فیفادی پس از جام ملت‌ها دوباره به تیم ملی برگشت و اتفاقا در اولین مسابقه مقابل ترکمنستان یک گل هم به‌ثمر رساند. او در ۸ بازی اخیر تیم ملی به جز ۲ تا، در بقیه فیکس بوده و با درخشش مقابل قطر، شانس بیشتری برای ادامه حضورش در ترکیب اصلی دارد.

نورافکن در بهترین فرم سال‌های اخیر

عملکرد فوق‌العاده نورافکن تنها به چند مسابقه اخیر تیم ملی محدود نمی‌شود و او در مجموع فصل خوبی را سپری می‌کند. ستاره فصل گذشته سپاهان ابتدای فصل برای سپری‌کردن خدمت سربازی راهی ملوان شد و خیلی زودتر در این تیم جا افتاد. نورافکن ۲۷ ساله که به کاپیتان ملوان هم تبدیل شده، در ۷ بازی لیگ برتر آمار ۲ گل و ۲ پاس گل را به‌ثبت رسانده و باتوجه به نمرات «متریکا»، بهترین بازیکن فصل تا اینجای کار بوده است.

آگهی شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.