تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 12:34
کد خبر : 13045

سامان تورانیان

سامان تورانیان ؛ تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم

سامان تورانیان ؛ تلاش می‌کنم تا به تیم ملی دعوت شوم

مدافع راست تیم ملوان بندرانزلی درباره وضعیت فنی خودش در جریان مسابقات لیگ بیست‌وچهارم صحبت کرد. در میان ۵ تیم بالانشین جدول امسال لیگ برتر، ملوان با توجه به اینکه تمرینات پیش‌فصل خود را دیرتر از سایر مدعیان آغاز کرد، موفق شده تا حد زیادی بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی را شگفت زده کند و شاگردان

مدافع راست تیم ملوان بندرانزلی درباره وضعیت فنی خودش در جریان مسابقات لیگ بیست‌وچهارم صحبت کرد.
در میان ۵ تیم بالانشین جدول امسال لیگ برتر، ملوان با توجه به اینکه تمرینات پیش‌فصل خود را دیرتر از سایر مدعیان آغاز کرد، موفق شده تا حد زیادی بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی را شگفت زده کند و شاگردان مازیار زارع موفق شده‌اند با فرمی بسیار بی‌نظیر در طی این مدت، با کسب ۱۴ امتیاز از هفت بازی، هم‌امتیاز با پرسپولیس و فولاد خوزستان در رده سوم جدول قرار گیرند.

ملوانی‌ها در پست دفاع راست سامان تورانیان را در اختیار دارند که این بازیکن پس از جدایی از استقلال، به ملوان پیوست و تورانیانِ ۲۲ ساله، از ابتدای این فصل ۵ بار برای تیمش به میدان رفته که در همان بازی اول برای تیمِ شمالی موفق شد مقابل چادرملو اردکان گل‌سازی کند تا خیلی زود نظر مثبت مازیار زارع را برای حضور در ترکیب اصلی ملوان جلب کند. اکنون در «فوتبال ۳۶۰»، با سامان تورانیان مدافع جوان تیم ملوان بندرانزلی گفت‌وگو داشتیم.

*ابتدا درباره فرم اخیر خودت در طی این مدت صحبت کن. خودت به عنوان دفاع راست فرم خوبی داشتی و یک پاس گل هم ثبت کردی و آیا خودت از این عملکرد رضایت داشتی؟

خدا را شکر فرم خوبی داشتم و در طی این چند هفته، توقع‌ام از خودم خیلی بیشتر شده و این روزها تمام تلاشم را می‌کنم تا امسال به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوم و نظر مثبت کادرفنی را جلب کنم تا ملی‌پوش شوم.

*ملوان در طی این مدت، تیم یک‌دستی داشته و اکنون تو به عنوان عضوی از این تیم، شرایط ملوان را چطور می‌بینی؟

من به شخصه احساس می‌کنم تیم جوان و یک‌دست خیلی خوبی داریم و تمام بازیکنان تیم، همه باهم برای موفقیت تیم تلاش می‌کنیم تا بتوانیم هواداران ملوان را نیز راضی نگه داریم.

*تو در این تابستان به ملوان پیوستی و به نظر می‌رسد مازیار زارع نیز با توجه به اینکه خیلی زود تو را در ترکیب قرار داد، اعتماد ویژه‌ای به تو دارد. تو تا به امروز رابطه‌ات با مازیار زارع چطور بوده است؟

با آقای مازیار زارع رابطه خیلی خوبی داریم و من از ایشان بابت اعتمادی که به من داشتند تشکر می‌کنم و واقعا امیدوار هستم بتوانم جواب اعتماد ایشان را به خوبی بدهم.

* پیش از این در استقلال بازی می‌کردی ولی نتوانستی زیادی برای آبی‌پوشان پایتخت‌نشین بازی کنی و در نهایت تصمیم به جدایی گرفتی. این دورانی که در استقلال گذارندی چطور بود؟

همان‌طور که می‌دانید استقلال از بهترین تیم‌های ایران است و سال گذشته فرصت زیادی به من نرسید و من خودم ترجیح دادم به تیمی بروم که بتوانم بیشتر بازی کنم و به این واسطه دیده شوم. در مجموع از این انتخابی که داشتم خیلی راضی هستم و اکنون می‌خواهم فقط روی ملوان تمرکز کنم.

*نکته‌ای که توسط هواداران استقلال مطرح می‌شد، بسیاری عقیده داشتند که جواد نکونام باید از تو بیشتر بازی بگیرد ولی این اتفاق نیفتاد. رابطه خودت با اقای نکونام چه شرایطی داشت؟

من در طی این مدتی که با آقای نکونام کار می‌کردم، رابطه نسبتا خوبی با ایشان داشتم و اگر چه همان‌طور که می‌دانید، فرصت زیادی به من نرسید تا برای استقلال بیشتر از این بازی کنم، ولی واقعیت این است که نکات مهم زیادی از ایشان و کادرفنی استقلال یاد گرفتم.

*با اینکه تو به تازگی وارد تیم ملوان شدی اما به نظر می‌رسد هواداران این تیم هم با توجه به جو پرشوری که دارند خیلی زود با تو ارتباط گرفتند؛ فکر می‌کردی به این سرعت مورد توجه هواداران ملوان قرار بگیری؟

در فضای مجازی دیده بودم و حتی این مسئله را از بازیکنانی که در تیم ملوان هم بازی می‌کنند شنیده بودم که ملوان بخشی مهم از زندگی مردم این شهر است و الان در طی این مدت، این مسئله را به چشم دیدم و واقعا جو هواداری آن‌ها در ایران بی‌نظیر است.

*بازی بعدی شما با مس رفسنجان خواهد بود، پیش بینی‌ات از این بازی چیست؟

بازی با هر تیمی سختی‌ها و چالش‌های خودش را دارد و تیم مس هم یکی از تیم‌های پرمهره لیگ امسال است و امیدوارم این بازی جذاب و همراه با امتیاز برای ما باشد و ما بتوانیم دست پر از زمین بازی خارج شویم.

*پیش‌بینی خودت از ادامه لیگ چیست و فکر می‌کنی شرایط خودت و ملوان چگونه پیش برود؟

بازی‌های زیادی تا آخر لیگ بیست‌وچهارم باقی مانده و با توجه به چنین شرایطی پیش‌بینی سخت است ولی ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که جزو تیم‌های بالای جدول باشیم و امیدوار هستم امسال بهترین نتیجه تاریخ باشگاه را رقم بزنیم.

گزارش فوتبال ۳۶۰

آگهی شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.