تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 11:13
کد خبر : 13041

ملوان در دیداری دوستانه حریف خود را گلباران کرد

پیروزی پرگل ملوان در دیدار دوستانه

پیروزی پرگل ملوان در دیدار دوستانه

تیم فوتبال ملوان امروز در دیداری تدارکاتی جهت آمادگی بیشتر در لیگ بیست و چهارم، در زمین حسن رود به مصاف شهرداری رضوانشهر رفت و این تیم را با نتیجه پرگل شش بر صفر شکست داد. دیدار ملوان و پرسپولیس در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر با تعویق روبرو شد و شاگردان مازیار زارع در دیداری دوستانه به مصاف

تیم فوتبال ملوان امروز در دیداری تدارکاتی جهت آمادگی بیشتر در لیگ بیست و چهارم، در زمین حسن رود به مصاف شهرداری رضوانشهر رفت و این تیم را با نتیجه پرگل شش بر صفر شکست داد.

دیدار ملوان و پرسپولیس در چهارچوب هفته هشتم لیگ برتر با تعویق روبرو شد و شاگردان مازیار زارع در دیداری دوستانه به مصاف شهرداری رضوانشهر رفتند و در حضور بازیکنان جوان پیروزی پرگلی را رقم زدند، بازیکنان زیادی در این مسابقه به میدان رفتند تا در فرم مسابقه قرار بگیرند.

2094099

زمان برگزاری دیدار معوقه پرسپولیس و ملوان هنوز اعلام نشده است و طبق برنامه لیگ این تیم در تاریخ ۴ آبان به مصاف مس رفسنجان خواهد رفت و در این مدت با برگزاری بازی‌های دوستانه در تلاش خواهند بود تا در فرم مسابقه باقی بمانند.

ملوان با ۱۴ امتیاز در رتبه سوم جدول حضور دارد و یکی از شگفتی‌سازهای لیگ بیست و چهارم هستند که علاوه بر نتایج خوبی که کسب کردند سبک بازی جذابی را هم پیش گرفتند.

آگهی شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.