تاریخ انتشار : شنبه 21 مهر 1403 - 19:19
کد خبر : 13030

بهترین رتبه تاریخِ قوی سپید

بهترین رتبه تاریخِ قوی سپید

روزگار خوش ملوان و مازیار در لیگِ ۲۴؛ بهترین رتبه تاریخِ قوی سپید ملوان بندرانزلی در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر توانسته عملکردی فراتر از حد انتظار داشته باشد. به گزارش فوتبال ۳۶۰، ملوان در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست‌وچهارم، تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شد و مازیار زارع بعد از یک‌فصل دوری از عرصه مربیگری

روزگار خوش ملوان و مازیار در لیگِ ۲۴؛ بهترین رتبه تاریخِ قوی سپید

ملوان بندرانزلی در بیست‌وچهارمین دوره لیگ برتر توانسته عملکردی فراتر از حد انتظار داشته باشد.

به گزارش فوتبال ۳۶۰، ملوان در فاصله یک هفته تا شروع لیگ بیست‌وچهارم، تکلیف کادرفنی‌اش مشخص شد و مازیار زارع بعد از یک‌فصل دوری از عرصه مربیگری در قامت سکان‌دار جدید جدید تیم شمالی معرفی شد؛ آن‌هم در حالی‌که قرار بود سعید دقیقی سکان هدایت ملوان در فصل جدید را عهده‌دار باشد اما وضعیت مالی ملوان مطابق با شرایط موردانتظار دقیقی نبود و همین مسئله باعث شد تا سرانجام او از هدایت تیمِ شمالی کناره‌گیری کند و جای خود را به مازیار زارع بدهد.

ملوانی‌ها که تنها تیم لیگ بیست‌وچهارم هستند که امکان جذب بازیکن سرباز را دارند، از این قابلیت به نحو احسن استفاده کردند و ستاره‌های نامداری را جذب کردند که بدون‌شک مهم‌ترین آن‌ها، امید نورافکن بود. ضمن آنکه در زمینه توجه به بازیکنان جوان هم مازیار زارع سیاست ویژه‌ای را در دستور کار قرار داد و رضا غندی‌پور که فصل گذشته در تیم پیکان حضور داشت، در قامت مهاجم جدید ملوان کار خود را در تیم شمالی دنبال کرد و بازخوانی آمار و ارقام فصل جدید لیگ برتر نشان می‌دهد که نورافکن براساس نمرات «متریکا» برترین بازیکن فصل است و غندی‌پور جزو موثرترین بازیکنان لیگ بیست‌وچهارم محسوب می‌شود.

در دو قدمی صدر جدول

شاگردان مازیار زارع در آغاز راه لیگ بیست‌وچهارم با قرعه سختی هم مواجه شده بودند و در ۴ هفته ابتدایی فصل با تیم‌های سرسختی چون گل‌گهر سیرجان، استقلال تهران و سپاهان اصفهان رقابت کردند که در این ۳ مسابقه فقط یک شکست در کارنامه ملوان ثبت شد! بازخوانی دقیق‌تر کارنامه ملوان نشان می‌دهد که تیمِ شمالی یکی از ۳ تیم ۱۴ امتیازی لیگ بیست‌وچهارم است و شاگردان زارع فقط ۲ امتیاز با سپاهانِ صدرنشین فاصله دارند و رتبه سوم جدول را به تسخیر خود در آورده‌اند.

تیمی که در سن‌سیروس رقیب ندارد

ملوان در فصل جدید از ۲۱ امتیاز ممکن موفق به کسب ۱۴ امتیاز شده که مرور کارنامه شاگردان مازیار زارع نشان می‌دهد که آن‌ها ۱۲ امتیاز از ۱۴ امتیاز خود در فصل جدید را در مسابقات خانگی به‌دست آورده‌اند؛ به‌طوری‌که قوی سپید توانسته هر ۴ بازی خانگی خود را با برد به پایان ببرد و شاگردان زارع برابر تیم‌های گل‌گهر سیرجان، چادرملو اردکان، شمس‌آذر قزوین و استقلال خوزستان موفق در کسب ۳ امتیاز بوده‌اند تا برترین تیم خانگی لیگ بیست‌وچهارم باشند.

بهترین رتبه ملوان در تاریخ لیگ برتر!

ملوانی‌ها در لیگ برتر هیچ‌گاه بالاتر از رتبه چهارم جدول در پایان هفته هفتم قرار نگرفته بودند. در هفتمین دوره لیگ برتر بود که نماینده بندرانزلی با کسب ۱۱ امتیاز مقام چهارم جدول را از آن خود کرد و بعد از آن در لیگ‌های دوازدهم و پانزدهم، ملوانی‌ها تجربه حضور در رتبه ششم جدول در پایان هفته هفتم دارند اما حالا شرایط در لیگ بیست‌وچهارم متفاوت‌تر از همیشه پیش رفته است؛ به‌طوری‌که ملوان برای اولین‌بار در تاریخ لیگ برتر توانسته در پایان هفته هفتم، جزو ۳ تیم برتر جدول باشد که دستاوردی تاریخی برای قوی سپید محسوب می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل