تاریخ انتشار : سه شنبه 17 مهر 1403 - 21:41
کد خبر : 13021

حبیب فرعباسی در گفت‌وگو

می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم

می‌خواهیم در بالای جدول بمانیم

دروازه‌بان ۲۷ ساله تیم ملوان بندرانزلی معتقد است حمایت هواداران این تیم به گونه‌ای است که آن‌ها در هیچ شهری احساس تنهایی نمی‌کنند. تیم ملوان بندرانزلی در این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نساجی مازندران به تساوی ۱-۱ و کسب حداقل امتیاز ممکن از ایستگاه هفتم در ورزشگاه شهید وطنی رضایت داد

دروازه‌بان ۲۷ ساله تیم ملوان بندرانزلی معتقد است حمایت هواداران این تیم به گونه‌ای است که آن‌ها در هیچ شهری احساس تنهایی نمی‌کنند.

تیم ملوان بندرانزلی در این هفته از مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران مقابل نساجی مازندران به تساوی ۱-۱ و کسب حداقل امتیاز ممکن از ایستگاه هفتم در ورزشگاه شهید وطنی رضایت داد تا شاگردان مازیار زارع با حفظ روند خوب خودشان کماکان از تیم‌های بالانشین جدول لیگ بیست‌وچهارم محسوب شوند.

ملوان اکنون موفق شده با کسب ۱۴ امتیاز از هفت دیدار به دلیل تفاضل گل بهتر نسبت به فولاد در رده سوم قرار بگیرد اما نکته حائزاهمیت در مورد نماینده سپیدپوش فوتبال استان گیلان، روند خوب این تیم است که در واقع مازیار زارع با تیمی که تنها ۲ بازیکن بالای ۳۰ سال دارد، موفق شده است نتایج بسیار خوبی بگیرد و بازیکنان جوان این تیم تا اینجای لیگ بیست‌وچهارم با ثبت عملکردی درخشان توانسته‌اند نگاه‌ها را به سوی خود جلب کنند.

با این‌حال یکی از ستاره های این فصل ملوان، حبیب فرعباسی دروازه‌بان ۲۷ ساله این تیم است که از ابتدای فصل تاکنون ۳ بار کلین‌شیت کرده و تنها ۵ بار دروازه‌اش باز شده است. فرعباسی با نمایشی که درون دروازه این تیم داشته، در کانون توجهات قرار گرفته و مهارهای بسیار جذاب او عاملی است تا مهاجمان تیم‌های حریف همیشه برای گلزنی به ملوان چالش سختی در پیش داشته باشند. در چنین شرایطی در «فوتبال ۳۶۰» با حبیب فرعباسی، دروازه‌بان ۲۷ ساله ملوان بندرانزلی گفت‌و‌گو داشتیم و با این دروازه‌بان توانمند درباره وضعیت دوران حرفه‌ای‌اش در جمع ملوانی‌ها صحبت کردیم.

*در این هفته نتوانستی کلین‌شیت کنی و از حامد پاکدل گل خوردی. نظرت درباره بازی و فرم اخیر خودت چیست؟

برای من، مهم‌ترین نکته نتیجه گرفتن تیم است و کلین‌شیت کردن من و آمارهای فردی زیاد مهم نیست. من تلاشم را می‌کنم و هدفم هر بازی گل نخوردن است اما غیر از آن همه تلاش و همه ذهنیت ما رسیدن به هدف کلی تیم است که آن هم پیروزی و کسب سه امتیاز در هر بازی است.

*تیم شما اکنون ۱۴ امتیازی هست و کماکان در بین تیم‌های بالا جدول است.

تیم ما از نظر سنی از تیم‌های جوان لیگ برتر است ولی همه بسیار باانگیزه هستند و کل تیم از روز اولی که آقای مازیار زارع به تیم آمد و در تمرینات صحبت می‌کرد، کسی نمی‌گفت که ما جوان هستیم و امکانات نداریم. کل بازیکنان تیم کیفیت‌مان را می‌دانستیم و همه متوجه بودیم که با توجه به پتانسیلی که داریم می‌توانیم به کجا برسیم، برای همین همه تلاش می‌کنیم تا به بالای جدول برسیم و در اینجا بمانیم.

*شما پیش فصل را با آقای سعید دقیقی شروع کردید و پس از آن آقا مازیار به عنوان سرمربی شروع به فعالیت کرد. در طی این مدت، صحبت‌های زیادی از سمت دو طرف مطرح شده که موفقیت ملوان به خاطر حضور آقای دقیقی بوده؛ به نظر تو به عنوان کسی که در ملوان حضور دارد، این مسئله چقدر اثرگذار بوده است؟

آقای دقیقی هم در آن مدت زحمت‌های خودش را کشید و من چون در آن زمان مصدوم بودم، نشد باهم کار کنیم و زیاد سر تمرین حضور نداشتم. به هر حال او هم زحمت کشید و من خودم از زمان بازگشت آقا مازیار به تیم برگشتم.

*تو امسال در فوتبال فانتزی ۳۶۰ شرکت نکردی اما از تیم‌تان بازیکنان زیادی هستند.

من خودم امسال نیستم اما خیلی در این مدت به من می‌گویند که من را در ترکیب تیم‌شان دارند. من نمی‌‎دانم قیمت‌هایی که گذاشتید چگونه است اما به من می‌گویند تو دروازه‌بان باکیفیت ولی ارزانی هستی که همیشه به ما کمک می‌کنی.

*پیش‌بینی‌ات از ادامه فصل ملوان چیست؟

ما در ملوان حقیقتا و با آقا مازیار که صحبت می‌کنیم هدف‌مان بالای جدول است. همه می‌دانند که چه فرم خوبی داریم و فوتبال خوبی به اجرا می‌گذاریم. تیم ما تیم جوانی است و امیدوار هستم با حفظ این فرم در بالای جدول بمانیم. فوتبالیست‌های باکیفیتی داریم.

*تو در این مدت با هواداران ملوان که از پرشورهای فوتبال ایران محسوب می‌شود، خیلی خوب ارتباط گرفتی و این موضوع را چقدر در جریان بازی‌ها حس کرده‌ای؟

حمایت آن‌ها فوق العاده است و در این یک‌سال که برای خدمت سربازی به ملوان آمده‌ام، از حضور آن‌ها لذت برده‎‌ام و جو سنگینی که هر بازی در مسابقات خانگی ایجاد می‌کنند، بی‌نظیر است. ما در بازی‌های خارج از خانه هم هوادار داریم و می‌توانم بگویم که ما هر جا می‌رویم، جایگاه میهمان پر است و اصلا در هیچ شهری احساس تنهایی نمی‌کنیم. خدا را شکر توانستم جواب اعتماد آن‌ها را بدهم.

منبع : گزارش فوتبال ۳۶۰

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

خروج از نسخه موبایل