تاریخ انتشار : جمعه 13 مهر 1403 - 11:35
کد خبر : 12741

رضا غندی‌پور :

عطش گلزنی من هر روز بیشتر می‌شود

عطش گلزنی من هر روز بیشتر می‌شود

مهاجم جوان ملوان از انگیزه بالای خود برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر صحبت کرد. در این فصل از مسابقات لیگ برتر، اگر چه بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی انتظار رقابت نزدیک و تنگاتنگ پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را در بالای جدول داشتند اما در روزهایی که استقلال با فرم ایده‌آل خود فاصله زیادی

مهاجم جوان ملوان از انگیزه بالای خود برای کسب عنوان آقای گلی لیگ برتر صحبت کرد.

در این فصل از مسابقات لیگ برتر، اگر چه بسیاری از فوتبال‌دوستان ایرانی انتظار رقابت نزدیک و تنگاتنگ پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتور را در بالای جدول داشتند اما در روزهایی که استقلال با فرم ایده‌آل خود فاصله زیادی دارد، دیگر مدعیان لیگ برتری با یک رقیب جدید روبرو شده‌اند؛ ملوان بندرانزلی با فرمی درخشان، موفق شده از ۶ بازی نخست خود ۱۳ امتیاز به دست آورد و پابه‌پای سپاهان و تراکتور امتیازگیری کند.

شاگردان مازیار زارع که در تابستان سعید دقیقی را به عنوان سرمربی خود می‌دیدند، پیش از شروع فصل یک تغییر بزرگ روی نیمکت خود دیدند و مازیار زارع اکنون توانسته قوی سپید انزلی را دوباره به روزهای خوبش بازگرداند. با این‌حال، این تیم که بازیکنان جوان و بااستعداد زیادی دارد، در خط حمله خود یک مهاجم ۱۸ ساله دارد که پیش از این نامش را در تیم جوانان و پیکان شنیده بودیم اما با عملکرد خوب خود موفق شد توجهات را به خود جلب کند و تبدیل به بهترین گلزن ملوان شود.

رضا غندی‌پور بازیکن جوان ملوان، بیش از هر بازیکن دیگری در این فصل نگاه‌ها را به خود معطوف کرده است. این بازیکن ۱۸ ساله فصل گذشته در پیکان معرفی شد و در هفته‌های آغازین این فصل تبدیل به ستاره بی‌چون‌وچرای لیگ شده است. غندی‌پور تا هفته پنجم ۳ گل زده و بهترین آمار گلزنی را دارد. غندی‌پور علاوه بر این، ۲ پنالتی گرفته و یک پاس گل داده تا کارنامه‌ای درخشان در آغاز فصل جدید از خود به جای بگذارد و این موضوع باعث شد تا این مهاجم دهه هشتادی، عنوان برترین بازیکن ماه‌های مرداد و شهریور را از نگاه «فوتبال ۳۶۰» به خود اختصاص دهد.

اکنون با رضا غندی پور، مهاجم جوان تیم ملوان در «فوتبال ۳۶۰» گفت‌وگو داشتیم و با این بازیکن درباره وضعیت کنونی تیمش صحبت کردیم که البته پس از آغاز دوباره لیگ، این بازیکن تنها یک پاس گل مقابل شمس‌آذر داشته است.

*این هفته با استقلال خوزستان بازی داشتید که موفق شد با نتیجه یک بر صفر برنده شوید و بازی خاصی بود چرا که یک پنالتی هم سجاد بازگیر از دست داد و با یک گل در دقایق پایانی موفق شدید، پیروز شوید.

خدا را شکر تیم ما شخصیت برنده دارد و بچه‌های همگی خوب تمرین می‌کنند. آقا مازیار به گونه‌ای با ما کار می‌کند که فشار تمرینات از روز بازی بیشتر است و این باعث می‌شود تمرکز کامل داشته باشیم. شرایطم مثل هفته‌های اول نبوده و این ماه بعد از فرم خوبی که داشتیم و احساس می‌کنم آنالیزور تیم‌های دیگر به من به عنوان یک بازیکن جوان نگاه نمی‌کنند و این باعث شده مقداری شرایط سخت باشد. با این حال خدا را شکر در روند بازی تاثیر دارم و به تیم کمک می‌کنم.

*بعد از خراب‌شدن پنالتی سجاد بازگیر، چون نتیجه بازی مساوی بود و شما هم یک تیم جوان هستید، چه احساسی بین بازیکنان بود؟

تیم ما یک تیم یک‌دل و متحد هست و سجاد اگر چه این پنالتی را خراب کرد اما به هر حال یک پاس گل داد که آقا میلاد موفق شد آن را گل کند تا همان‌طور که گفتم باز هم ببریم.

*بازی‌های بعدی هم سخت هستند. همچنان روند گلزنی‌هایت ادامه دارد؟

کار اصلی من گل زدن است و وظیفه من این است که گل بزنم. تلاشم را خواهم کرد و هر چه خدا بخواهد همان می‌شود ولی باز هم من تمام تلاشم را می‌کنم تا با  گل زدنم، دل هواداران ملوان را شاد کنم.

*شما پیش فصل را با آقای دقیقی آغاز کردید و حالا با آقا مازیار؛ در این مدت شرایط تمرینی چطور بوده؟

من با هر دو کار کردم و هر دو مربیان توانمند و خوبی هستند که همان‌طور که خودتان می‌دانید چه امسال چه سال‌های قبل کیفیت خودشان را نشان داده‎‌اند و همه می‌دانند چه سرمربیان فوق‌العاده‌ای هستند. من به شخصه آقا سعید و آقا مازیار را دوست دارم و اگر چه آقای دقیقی برای تیم زحمت کشید اما ما با آقای زارع به این نتایج رسیده‌ایم.

*بعد از کارت زرد بلافاصله تعویض شدی، برخی گفتند تنبیه بوده. درست بوده است؟

اصلا این‌طور نبود. من واقعا خسته شده بودم و اصلا همچین بحثی نبود. آقا مازیار فقط به من گفت که کارت زشت بود و باید خودت را بیشتر کنترل کنی. من هم کاملا حرفش را قبول دارم و نباید به هر چیزی ورود کنم.

*تیم جوانان ایران هم بدون حضور تو و محمد عسکری در مقدماتی جام ملت‌های آسیا شرکت کرده و دومین برد خودش در مرحله گروهی را نیز تجربه کرده است. وضعیت تیم را پیگیر هستی؟

متاسفانه من آخرین لحظه به خاطر اینکه پاسپورتم مهر خروج نخورد، نتوانستم همراه تیم باشم وگرنه همراه تیم جوانان بودم. آقای حسین عبدی خیلی به من کمک کردند و به او مدیون هستیم. الان به آقا مازیار هم به خاطر اطمینان و اعتمادی که به من کرد، مدیون هستم و همچین شرایطی هم آقای عبدی رقم زده است. تیم جوانان خیلی شرایطش خوب است و واقعا با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می‌کنند. با عدم برگزاری اردوی خارجی و دیدارهای دوستانه، کارمان سخت است و اگر اردوهای خارجی بیشتری داشته باشیم، حرف های زیادی برای گفتن دارند.

*در آخر تو به عنوان بهترین بازیکن دو ماه اخیر لیگ برتر معرفی شدی.

خدا را شکر موفق شدم این عنوان را به‌دست بیاورم و امیدوار هستم با تلاش کردن در بازی‌های بعدی، کاری کنم که هواداران راضی باشند و کسی نگوید که این موضوع یک اتفاق بوده است. می‌خواهم بیشتر تلاش کنم تا آقای گل لیگ شوم و مطمئن باشید عطش گلزنی من کم نمی‌شود و هر روز به دنبال بهتر شدن خواهم بود.

به گزارش فوتبال ۳۶۰

آگهی شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.