تاریخ انتشار : شنبه 7 مرداد 1391 - 16:48
کد خبر : 1229

بدم نمیآد آقای گل شوم / برای کسب سهمیه می جنگیم

بدم نمیآد آقای گل شوم / برای کسب سهمیه می جنگیم

مهاجم ملوان انزلی مدعی شد این تیم اولین شکست صبا را رقم می زند.   سید جلال رافخایی در گفت و گو درباره توقف ملوان در انزلی اظهار داشت: واقعا بدشانسی آوردیم و وقتی به دقایق آخر رسیدیم، فکر کردیم دیگر برد ما قطعی است و ۳ امتیاز را گرفتیم ولی روی یک غفلت و

مهاجم ملوان انزلی مدعی شد این تیم اولین شکست صبا را رقم می زند.

 

سید جلال رافخایی در گفت و گو درباره توقف ملوان در انزلی اظهار داشت: واقعا بدشانسی آوردیم و وقتی به دقایق آخر رسیدیم، فکر کردیم دیگر برد ما قطعی است و ۳ امتیاز را گرفتیم ولی روی یک غفلت و اشتباه گل بدی خوردیم و ۲ امتیاز مفت از دست ما پرید.

 

وی افزود: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و زود هم به گل رسیدیم اما این دیدار پایان خوبی برای ما نداشت چون ۲ امتیاز از دست دادیم. اگر حرفه ای تر و باهوش تر بودیم، قطعا برنده می شدیم ولی این قدر توپ از دست دادیم که نهایت گل خوردیم. اصلا فکر نمی کردیم مساوی کنیم چون نفت آبادان موقعیتی نمی توانست خلق کند.

 

مهاجم ملوان تصریح کرد: اگر انصاف را در نظر بگیریم نفت خیلی خوب بازی کرد ولی فرصت های آنچنانی نداشت. تیم ما در خلق موقعیت ها خیلی خوب کار کرد و فقط ۲ توپ صددرصد را مدافعان نفت از روی خط بیرون کشیدند. اگر آن فرصت ها را گل می زدیم باید با اختلاف می بردیم ولی قسمت ما این بود که هرکدام از تیم ها یک امتیاز بگیرند.

 

رافخایی در خصوص گل زودهنگام خود گفت: تازه بازی شروع شده بود که از سمت چپ یک توپ ارسال شد و آن را به گل تبدیل کردم. زیاد به آقای گلی فکر نمی کنم ولی اگر هم شد، بدم نمی آید. مهم ابتدا موفقیت تیمی است. امیدوارم بتوانم با گلزنی های خود به ملوان کمک کنم و بعد هم در کورس باشم. در ذوب آهن هم که بودم، در یک بازی به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شدم.هنوز ۳۰ ثانیه بیشتر از حضورم نگذشته بود که برای این تیم گل زدم.

 

وی با اشاره به رویارویی با صبای قم تاکید کرد: بازی سختی است ولی تمام تلاش خود را می کنیم تا برنده شویم. وضعیت تیم ما خوب است و ریکاوری خوبی کردیم. ما ۲ روز زودتر به تهران می آئیم تا با وضعیت آنجا بهتر آشنا شویم. صبا تیم صدرنشین است و با ۲ برد پیاپی از روحیه خوبی برخوردار است ولی ما می خواهیم اولین شکست آنها را رقم بزنیم.

 

مهاجم ملوان افزود: فکر می کنم ۴ امتیاز از ۲ بازی بد نیست. چون یک برد خارج از خانه کسب کرده بودیم، باید بازی خانگی را هم می بردیم. بچه ها از این ناراحتند که چرا ۲ امتیاز خانگی را راحت از دست دادیم. باید صبا را ببریم تا این امتیاز از دست رفته جبران شود. هدفگذاری ملوان امسال کسب رتبه های بالا و کسب سهمیه است و اگر می خواهیم به هدف برسیم نباید به این راحتی امتیازهای داخل خانه را از دست بدهیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل