تاریخ انتشار : جمعه 16 اردیبهشت 1401 - 21:08
کد خبر : 12269
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای فریادهای زارع برای فرار از شکست کافی نبود بسته هستند

فریادهای زارع برای فرار از شکست کافی نبود

فریادهای زارع برای فرار از شکست کافی نبود

کمتر کسی تصور می کرد ملوان در استادیوم یادگار امام قم و در برابر تیم خوشه طلایی که داعیه صعود ندارد تن به شکست دهد و بدترین نتیجه قابل پیش بینی برای این بازی مساوی بود آنهم در حضور پرشور تماشاگران تیم ملوان که سکوهای استادیوم یادگار امام قم را به تسخیر خود در آورده

کمتر کسی تصور می کرد ملوان در استادیوم یادگار امام قم و در برابر تیم خوشه طلایی که داعیه صعود ندارد تن به شکست دهد و بدترین نتیجه قابل پیش بینی برای این بازی مساوی بود آنهم در حضور پرشور تماشاگران تیم ملوان که سکوهای استادیوم یادگار امام قم را به تسخیر خود در آورده بودند و چنان هیاهویی راه انداختند که گویی در استادیوم سیروس قایقران مشغول تشویق تیم ملوان هستند.

 

سایت ملوان بندرانزلی فریادهای زارع برای فرار از شکست کافی نبود

مازیار زارع پیش تر به شاگردان خود هشدار داده بود. در هفته هایی که ملوان با اقتدار در صدر جدول قرار داشت و با تیم مس فاصله ایجاد کرده بود سرمربی جوان تیم ملوان گفته بود الان وقت شادی نیست چون اتفاقی رخ نداده و همه بازی های باقی مانده برای تیم ملوان حکم فینال را دارد. به نظر می رسد آن روزها گوش بازیکنان تیم ملوان به حرف های سرمربی بدهکار نبود. ملوان با تساوی در برابر مس در کرمان، ثبت همین نتیجه در مصاف با خیبر در انزلی و در نهایت شکست در برابر خوشه طلایی صدر جدول را بعد از هفته های متمادی از دست داد. باز جای شکرش برای ملوانی ها باقی است که ۸ امتیاز از تیم سوم جدول پیش هستند و می توانند هم چنان یکی از دو مدعی اصلی صعود به لیگ برتر باشند.

سایت ملوان بندرانزلی فریادهای زارع برای فرار از شکست کافی نبود

 

سرمربی تیم ملوان روز گذشته و در کنار خط جنب و جوش زیادی داشت که تیمش را به بازی برگرداند و دست کم ملوانی ها با نتیجه مساوی زمین مسابقه را ترک کنند اما این تلاش ها ره به جایی نبرد و در نهایت ملوان دو بر یک شکست خورد و صدر جدول را از دست داد. البته این شکست می تواند درس های زیادی برای ملوانی ها در فاصله ۶ هفته مانده به پایان بازی ها داشته باشد. اینکه پای ۱۸ امتیاز در میان است و هنوز هیچ چیز تمام نشده است. اگر ملوان بخواهد با این روال ادامه دهد ممکن است موقعیت دوم جدول را هم از دست بدهد. این درس به بهای از دست دادن سه امتیاز بازی دیروز می ارزید و ملوانی ها را متوجه کرد که برای صعود به لیگ برتر باید همانند گذشته ادامه دهند و نه هفته های اخیر.

عکاس: پویاقربانی ، نادر نیک کار

آگهی شما
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.