تاریخ انتشار : شنبه 31 تیر 1391 - 22:07
کد خبر : 1157
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای وقایع رخ داده و تصمیم اتخاذ نشده بابت خسارات جانی و مالی بسته هستند

وقایع رخ داده و تصمیم اتخاذ نشده بابت خسارات جانی و مالی

وقایع رخ داده و تصمیم اتخاذ نشده بابت خسارات جانی و مالی

گهر شهرداری دورود به دلیل فقدان شرایط میزبانی باید بازی های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند ؛ ورزشگاهی که خود دورودی ها آن را انتخاب کردند و لابد کسی هم توقع نداشت از بازی گهر شهرداری و ملوان انزلی چنین استقبالی به عمل آید . در هر حال وقایعی که در ورزشگاه

گهر شهرداری دورود به دلیل فقدان شرایط میزبانی باید بازی های خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار کند ؛ ورزشگاهی که خود دورودی ها آن را انتخاب کردند و لابد کسی هم توقع نداشت از بازی گهر شهرداری و ملوان انزلی چنین استقبالی به عمل آید .

در هر حال وقایعی که در ورزشگاه انقلاب کرج رخ داد ، به قدری ناراحت کننده بود که لزوم کنترل بیشتر از سوی مسوولان نیروی انتظامی در این ورزشگاه را گوشزد کرد . درگیری هواداران دو تیم که منجر به زخمی شدن تعداد قابل توجهی از هواداران شد ، به قدری شدید بود که هر لحظه بیم آن می رفت که این بازی چند کشته روی دست هر کدام از طرفین دعوا بگذارد .

شکسته شدن شیشه ی اتوبوس حامل هواداران ملوان و وارد شدن آسیب به چند خودروی عادی ، نشان می دهد که در برخی بازی های لیگ برتر ، هنوز هواداران فوتبال معنای حرفه ای گری را درست متوجه نشده اند .

به گفته ی چند شاهد عینی این ماجرا ، تعداد اندک نیرو های انتظامی باعث شد درگیری طرفداران شدت بیشتری پیدا کند و اگر کسی از دور سکو ها را نظاره می کرد ، شاهد سر های شکسته ای بود که درد سر خود را فراموش کرده و فقط به دنبال راهی برای نجات جان خود بودند .

سوالی که ما از هواداران فوتبال داریم این است که آیا فوتبال این قدر ارزش دارد ؟ ارزشی برای جان دادن ؟ ارزشی برای زخمی کردن یک هم وطن ؟ چرا فراموش کرده ایم فوتبال یک بازی است ، یک بازی برای شاداب شدن جامعه …

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.
خروج از نسخه موبایل