تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 آبان 1391 - 18:40
کد خبر : 2068
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای میثاقیان : به تجربه ملوان باختیم نه توانش بسته هستند

میثاقیان : به تجربه ملوان باختیم نه توانش

میثاقیان : به تجربه ملوان باختیم نه توانش

  مستحق باخت نبودیم و روی یک اشتباه فردی گل خیلی بدی خوردیم. نمی‌دانم چرا اخراج شدم، کار غیر اخلاقی نکردم و فقط گفتم بازیکن من خودش را الکی زمین نینداخته است. شاید روی ذهنیت قبلی است که برای تیم ما پنالتی نمی‌گیرند. من مظلوم واقع شده‌ام.  رسانه‌ها فقط جملات طنز و قصار من را

 

مستحق باخت نبودیم و روی یک اشتباه فردی گل خیلی بدی خوردیم. نمی‌دانم چرا اخراج شدم، کار غیر اخلاقی نکردم و فقط گفتم بازیکن من خودش را الکی زمین نینداخته است. شاید روی ذهنیت قبلی است که برای تیم ما پنالتی نمی‌گیرند. من مظلوم واقع شده‌ام.  رسانه‌ها فقط جملات طنز و قصار من را انعکاس می‌دهند و نمی‌گویند این همه بازیکن به فوتبال معرفی و با تیم‌های کم‌بضاعت کار کرده‌ام. آلومینیوم یک تیم جوان است. بازیکنان من با شرف بازی کرده‌اند و حداقل استحقاق ما برابر ملوان مساوی بود. این تیم در دقایق پایانی رو به توپ‌های بلند آورد اما ما بازی تاکتیکی خوبی انجام دادیم. به تجربه ملوان باختیم نه توان این تیم. این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

سرمربی آلومینیوم هرمزگان در مورد اینکه در دقایق پایانی عصبانی بود پاسخ داد :

 من از باخت خوشم نمی‌آید، اگر با تیم نوجوانان مقابل برزیل هم بازی کنم دوست دارم برنده شویم. ناراحت شدم که چرا اینگونه شد و اخراج شدم. اگر در ۳۰دقیقه پایانی بازی هم کنار زمین بودم نمی‌باختیم. داور با اخراج من به ملوان کمک کرد.

میثاقیان در مورد اینکه می‌تواند آلومینیوم را در لیگ برتر نگه دارد گفت: شک نکنید تیم ما در لیگ برتر می‌ماند. هرجا رفته‌ام موفق شده‌ام و اگر آماری غیر از این دارید بگویید. امروز می‌خواستیم ملوان را در خانه‌اش شکست دهیم و این افتخار را کسب کنیم.

در مورد اینکه مدیرعامل باشگاه به او گفته است باید تا پایان نیم فصل نتیجه لازم را بگیرد گفت :

 من کارم را انجام داده‌ام و همه می‌بینند که چقدر زحمت می‌کشم، مدیرعامل باشگاه با من دوست است و اخلاق بدم را تحمل می‌کند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.