تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 14:49
کد خبر : 12365
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای ملوان این بار پرستاره به مازیار رسید بسته هستند

ملوان این بار پرستاره به مازیار رسید

ملوان این بار پرستاره به مازیار رسید

بعد از استعفای سعید دقیقی، در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر، هدایت ملوان به مازیار زارع رسیده که با یک‌فصل تاخیر به عنوان سرمربی دوباره به جمع قوهای سپید انزلی بازگشته است. البته این بازگشت در حالی است که ملوان در تابستان یارگیری بسیار خوبی را انجام داده و همچنین به پشتوانه تیم آماده مهدی تارتار، جزو تیم‌های

بعد از استعفای سعید دقیقی، در فاصله یک هفته تا شروع لیگ برتر، هدایت ملوان به مازیار زارع رسیده که با یک‌فصل تاخیر به عنوان سرمربی دوباره به جمع قوهای سپید انزلی بازگشته است.

البته این بازگشت در حالی است که ملوان در تابستان یارگیری بسیار خوبی را انجام داده و همچنین به پشتوانه تیم آماده مهدی تارتار، جزو تیم‌های متوسط اما پرمهره لیگ برتر محسوب می‌شود.

ملوان فصل گذشته در حالی رتبه ششم را به دست آورد که هواداران این تیم به هیچ‌وجه چنین انتظاری را از آنها نداشتند اما سفیدپوشان انزلی‌چی توانستند در رقابت با تیم‌های میانه سربلند شوند و بهترین رتبه تاریخ لیگ برتر خود را رقم بزنند.

حالا مازیار که یک صعود درخشان به لیگ برتر را با ملوان پشت سر گذاشت و سپس توانست این تیم را در لیگ نگه دارد، ماموریت حفظ این تیم در جایگاه بالای جدول را پیش روی خود می‌بیند.

هواداران ملوان که تیم خود را پرستاره‌تر از قبل می‌بینند، امیدوارند با یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انزلی این رتبه را حفظ کنند؛ کاری که البته به هیچ‌وجه ساده نخواهد بود.

2067031

برچسب ها : ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.