تاریخ انتشار : سه شنبه 23 مرداد 1403 - 15:15
کد خبر : 12373
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای رضا میرزایی به ملوان پیوست بسته هستند

رضا میرزایی به ملوان پیوست

رضا میرزایی به ملوان پیوست

باشگاه ملوان انزلی پس از جذب یونس اکبرپور، محمدرضا رضایی، رضا غندی‌پور، علیرضا جعفرپور، نیما انتظاری و سعید کریمی، با رضا میرزایی وینگر سابق استقلال و سپاهان قرارداد بست. رضا میرزایی که سال گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی و سپری کردن دوران مصدومیت طولانی مدت نتوانست برای استقلال به میدان برود و دور از فهرست آبی‌ها در تمام مسابقات فصل

باشگاه ملوان انزلی پس از جذب یونس اکبرپور، محمدرضا رضایی، رضا غندی‌پور، علیرضا جعفرپور، نیما انتظاری و سعید کریمی، با رضا میرزایی وینگر سابق استقلال و سپاهان قرارداد بست.

رضا میرزایی که سال گذشته به دلیل پارگی رباط صلیبی و سپری کردن دوران مصدومیت طولانی مدت نتوانست برای استقلال به میدان برود و دور از فهرست آبی‌ها در تمام مسابقات فصل بود، با جدایی از این تیم به‌عنوان بازیکن سرباز به ملوان انزلی پیوست.

2067273

این وینگر تند و تیز که تجربه حضور در فولاد خوزستان را دارد و در نقل و انتقالات تابستانی ۱۴۰۱ از سپاهان به استقلال رفت و فقط یک فصل برای این تیم به میدان رفت و حالا پس از یک سال دوری، دوباره با ملوان انزلی به میادین برمی‌گردد.

میرزایی در نخستین سال حضورش در استقلال ۲۰ بازی در لیگ برتر انجام داد و یک گل به ثمر رساند، اما در هفته پایانی مقابل تراکتور به دلیل مصدومیت شدید و پارگی رباط صلیبی از میادین دور شد و اکنون پس از یک سال انتظار به ملوان انزلی رفت و شاگرد مازیار زارع شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.

RSS
Follow by Email
YouTube
LinkedIn
Share
Instagram
Telegram
FbMessenger
Tiktok