تاریخ انتشار : سه شنبه 7 آذر 1391 - 18:45
کد خبر : 2516
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای احمدزده : پرسپولیس خاطره خوبی از این ورزشگاه و تماشاچیان ندارد بسته هستند

احمدزده : پرسپولیس خاطره خوبی از این ورزشگاه و تماشاچیان ندارد

احمدزده : پرسپولیس خاطره خوبی از این ورزشگاه و تماشاچیان ندارد

احمد زاده در کنفرانس قبل بازی گفت : بازی بسیار خوبی به نظر می‌رسد. با توجه به قدمت دو تیم که از دهه ۵۰ و ۶۰ یادآور بازی‌های خوبی از خود هستند و با توجه به نوع فوتبال تهاجمی که دو تیم بازی می‌کنند، بازی فردا بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم آن تیمی که نبض

احمد زاده در کنفرانس قبل بازی گفت :

بازی بسیار خوبی به نظر می‌رسد. با توجه به قدمت دو تیم که از دهه ۵۰ و ۶۰ یادآور بازی‌های خوبی از خود هستند و با توجه به نوع فوتبال تهاجمی که دو تیم بازی می‌کنند، بازی فردا بازی جذابی خواهد شد. امیدوارم آن تیمی که نبض بازی را در دست گرفته و میدان‌داری می‌کند، برنده بازی باشد. امیدوارم که تماشاچیانی که برای دیدن این بازی به ورزشگاه می‌آیند، خوشحال به خانه بروند. خوشبختانه محروم یا مصدومی نداریم و در اینجا باید از کادر پزشکی تیمم نهایت تشکر را داشته باشم.

وی در مورد شرایط آب و هوایی انزلی هم گفت:

ما از قبل از بازی با پیکان تا به امروز مشکل جوی داشتیم ولی تمرین‌هایمان را به هر صورت برگزار کردیم و این شرایط آب و هوایی مختص انزلی است که به آن عادت داریم. مهم‌ترین فاکتور و برگ برنده ملوان تماشاچیان هستند و این همان امری است که پرسپولیسی‌ها از آن هراس دارند. البته این تماشاچیان متعصب انزلی‌چی، مانع بزرگی برای حریفان‌مان هستند، مخصوصا تیم پرسپولیس که اصلا خاطره خوبی از این ورزشگاه و تماشاچیان ندارد.

 

( ژوزه سرمربی پرپولیس به کنفرانس قبل بازی نرسید. )

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.