تاریخ انتشار : چهارشنبه 20 می 2026 - 17:20
کد خبر : 35001
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای کنایه مالک خیبر به مدیران سرخابی درباره تلاش برای کسب سهمیه بسته هستند

کنایه مالک خیبر به مدیران سرخابی درباره تلاش برای کسب سهمیه

کنایه مالک خیبر به مدیران سرخابی درباره تلاش برای کسب سهمیه

مالک خیبر خرم آباد به چالش اخیر مدیران استقلال و پرسپولیس برای ادامه لیگ برتر و معرفی نمایندگان ایران به آسیا کنایه زد.مقاله اصلی

مالک خیبر خرم آباد به چالش اخیر مدیران استقلال و پرسپولیس برای ادامه لیگ برتر و معرفی نمایندگان ایران به آسیا کنایه زد.مقاله اصلی

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.