تاریخ انتشار: شنبه 15 مرداد 1390 - 0:02

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: با حضور کاشانی معلم اخلاق و مایلی‌کهن مربی اخلاق‌مدار در هفته اول لیگ اخلاق بازنده شد. امین افقی در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نامه‌ای اعتراضی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال

سخنگوی باشگاه ملوان انزلی گفت: با حضور کاشانی معلم اخلاق و مایلی‌کهن مربی اخلاق‌مدار در هفته اول لیگ اخلاق بازنده شد.

امین افقی در گفت‌وگو اظهار داشت: به دلیل اتفاقات رخ داده در دیدار پرسپولیس و ملوان در هفته اول لیگ برتر در ورزشگاه آزادی نامه‌ای اعتراضی به سازمان لیگ و کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ارسال کردیم و از این دو نهاد خواستیم به مسائل رخ داده در این مسابقه رسیدگی کنند.

وی ادامه داد: انتظار داشتیم با حضور مدیری چون حبیب کاشانی که یکی از معلمان اخلاق است و محمد مایلی کهن، مربی‌ای که همواره بر مسایل اخلاقی و فرهنگی در فوتبال تاکید دارد از استمرار فحاشی‌ها نسبت به تماشاگران ملوان ممانعت شود اما متاسفانه در ۹۰ دقیقه بازی هیچ عکس العملی از سوی کادرفنی، مدیران باشگاه و لیدرهای پرسپولیس شاهد نبودیم.

سخنگوی باشگاه ملوان تاکید کرد: این اتفاقات در هفته اول لیگ و مقابل چشمان رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته انضباطی و در ماه مبارک رمضان رخ داد. هواداران ملوان برای اینکه روزه خود را نشکنند بعد از اذان راهی تهران شدند و سزاوار نبود که به این روزه‌داران میهمان اینگونه بی‌احترامی و توهین شود. به عقیده باشگاه ملوان در هفته اول لیگ برتر اخلاق بازنده بزرگ بود و امیدواریم در آینده شاهد بروز چنین اتفاق‌های تلخ در ورزشگاه‌ها نباشیم.

خروج از نسخه موبایل