جلسه‌ای دیگر برای عقد قرارداد جدید انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نامه‌ ستاد کل نیروهای مسلح، انتقال سهام باشگاه ملوان را مطابق با قرارداد اولیه تایید نمی‌کند به طوری که با آن قرارداد در تضاد است. صادق درودگر در گفت و گو در مورد

جلسه‌ای دیگر برای عقد قرارداد جدید
انتقال سهام باشگاه ملوان به هدایتی با قرارداد اولیه در تضاد است

مدیرعامل باشگاه ملوان گفت: نامه‌ ستاد کل نیروهای مسلح، انتقال سهام باشگاه ملوان را مطابق با قرارداد اولیه تایید نمی‌کند به طوری که با آن قرارداد در تضاد است.

صادق درودگر در گفت و گو در مورد موافقت ستاد کل نیروهای مسلح با انتقال سهام باشگاه ملوان به حسین هدایتی، گفت: ستادکل نیروهای مسلح با انتقال ۷۰ درصد سهام باشگاه ملوان به گونه‌ای دیگر موافقت کرده اما نحوه این انتقال با قرارداد اولیه‌ای که با مسئولان نیروی دریایی و مسئولان محلی در انزلی امضا کردیم در تضاد است.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه نامه از ستاد کل نیروهای مسلح آمده نمی‌توانم جزئیات بیشتری از این نامه را مطرح کنم و فقط همین قدر می‌گویم که برای اینکه این انتقال انجام بگیرد نیازمند جلسه‌ای دیگر هستیم و حسین هدایتی و من به عنوان مدیرعامل باشگاه باید دوباره در انزلی با مسئولان نیروی دریایی و مسئولان محلی جلسه برگزار کنیم.

درودگر تاکید کرد: با توجه به حسن نیت مسئولان محلی و نیروی دریایی و مسئولان محترم ستادکل نیروهای مسلح امیدوارم این جلسه هر چه سریع‌تر برگزار شود تا بتوانیم به تعهدات مالی خود نسبت به بازیکنان و کادر فنی عمل کنیم. ملوان در حال حاضر نیاز به شارژ مالی دارد و با توجه به نزدیکی مسابقات لیگ برتر باید هر چه سریع‌تر در مورد انتقال سهام تصمیم نهایی اتخاذ شود تا هواداران پرشور و پرشمار ملوان و تیم قدیمی و این تیم ریشه‌دار دچار خسارت نشوند.

خروج از نسخه موبایل