تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 می 2026 - 21:28
کد خبر : 35211
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای اصلا ما کجای جهانیم که حالا دغدغه جامش را داشته باشیم؟ بسته هستند

اصلا ما کجای جهانیم که حالا دغدغه جامش را داشته باشیم؟

اصلا ما کجای جهانیم که حالا دغدغه جامش را داشته باشیم؟

malavan.ir/wp-content/uploads/2026/05/22ملوان.webp”/> اصلا جام‌جهانی به ما چه؟ ما اصولا کجای جهانیم که حالا دغدغه جامش را داشته باشیم؟ ملتی که بیش از هشتاد روز دسترسی‌اش به دنیا قطع می‌شود و بعد از این همه وقت، تازه با کلی منت و سلام و صلوات همان نت خسته و دیزلی سابق را مثل صدقه پرت می‌کنند جلویش، چه کار به جام‌جهانی دارد؟مقاله اصلی

آگهی شما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.